Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Μου ζητήθηκε επιπλέον PIN για να ολοκληρώσω την πληρωμή. Πού μπορώ να βρω το e-com PIN;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Χρεώσεις & πληρωμές λογαριασμών
Επίλεξε κατηγορία

Μου ζητήθηκε επιπλέον PIN για να ολοκληρώσω την πληρωμή. Πού μπορώ να βρω το e-com PIN;

Σε περίπτωση που δεν έχεις ενεργοποιήσει τα Push Notifications στη myAlpha mobile εφαρμογή, η ταυτοποίηση των συναλλαγών σου θα πραγματοποιείται με τη χρήση ενός επιπλέον στοιχείου, του e-com PIN, ενός 3ψήφιου αριθμητικού κωδικού, τον οποίο θα ορίσεις και θα πρέπει να θυμάσαι.  

Ο ορισμός του e-com PIN γίνεται - και μόνο την πρώτη φορά - κατά τη διάρκεια της αγοράς. Θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις το ΑΦΜ σου σε ειδικό πεδίο που θα εμφανιστεί και στη συνέχεια ακολουθώντας τις οδηγίες, θα πρέπει να ορίσεις το e-com PIN, που επιθυμείς να χρησιμοποιείς για τη συγκεκριμένη κάρτα σου.

Το e-com PIN θα χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τον κωδικό που λαμβάνεις μέσω Viber ή SMS, για ακόμη πιο ασφαλή ταυτοποίηση των συναλλαγών. Εφόσον και τα 2 πεδία επαληθευθούν, η συναλλαγή θα προχωράει κανονικά προς έγκριση. 

Προσοχή: Το e-com PIN είναι αυστηρά προσωπικό, θα πρέπει να το θυμάσαι και δεν πρέπει να το αποκαλύπτεις σε κανένα τρίτο.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Επεξήγηση λογαριασμού

Βρες δείγματα λογαριασμών και αναλυτικές επεξηγήσεις για κάθε περιοχή τους,
ανάλογα με την κατηγορία και τον αριθμό των συνδέσεων που έχεις

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group