Xωρίς κάρτα
Xωρίς τραπεζική προέγκριση
Xωρίς αναμονή
Με την υπηρεσία Vodafone Buy Back μπορείς να επιστρέψεις οποιαδήποτε παλιά λειτουργική συσκευή και να αποκτήσεις ακόμα πιο φθηνά το προϊόν τεχνολογίας που επιθυμείς. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πας σε ένα κατάστημα Vodafone.
Flex Χρηματοδότηση
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Vodafone μόνο για Ιδιώτες και Ελεύθερους Επαγγελματίες
Προϊόντα
Τα προϊόντα που μπορούν να βάλουν οι συνδρομητές σε δόσεις στο λογαριασμό, είναι:
• Smartphones
• Tablets
• Gaming Consoles
• Console Games
• Smart TV
• Επιλεγμένα αξεσουάρ
Δικαιούχοι
• Είναι επιλεγμένοι συνδρομητές Ιδιώτες ή Ελεύθεροι Επαγγελματίες, κινητής με συμβόλαιο ή καρτοπρόγραμμα, με ενεργή σύνδεση ή κάνοντας νέα σύνδεση. Εξαιρούνται συνδρομητές συνδέσεων Giga WiFi, καρτοκινητής ή/και σταθερής (Vodafone Home)
• Κατά την αίτηση του συνδρομητή, δεν θα πρέπει να υφίσταται ενεργή φραγή λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών σε οιοδήποτε ενεργό μητρώο της Vodafone. Περαιτέρω, η αίτηση εγκρίνεται υπό την προϋπόθεση επιτυχούς ελέγχου φερεγγυότητας του συνδρομητή βάσει της υφιστάμενης συναλλακτικής σχέσης (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά δεν θα πρέπει να υπάρχει ανενεργό μητρώο Vodafone στα στοιχεία του συνδρομητή με ληξιπρόθεσμες οφειλές)
Ειδικοί όροι
• Η τιμολόγηση της μηνιαίας δόσης, πραγματοποιείται μέσα από το Vodafone λογαριασμό που λαμβάνει ο συνδρομητής
• Ο αριθμός των δόσεων μπορεί να κυμανθεί από 2 έως 24. Ο μέγιστος αριθμός δόσεων δεν μπορεί να ξεπερνάει τη διάρκεια του συμβολαίου του συνδρομητή ανεξαρτήτως αξίας προϊόντος.
• Δεν υπάρχει περιορισμός στο πλήθος των προϊόντων που μπορούν να συμπεριληφθούν ταυτόχρονα στο πρόγραμμα δόσεων, με την εξαίρεση περιπτώσεων ανανέωσης σύμβασης με επιδότηση τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού (όπως smartphones και tablet) η οποία δεν συνδυάζεται με την αγορά παρελκόμενων συσκευών στο ίδιο πρόγραμμα δόσεων
• Σε περιπτώσεις μεταβίβασης, κατάργησης σύνδεσης (μέσω Φορητότητας, κατόπιν αιτήματος συνδρομητή ή λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών), τυχόν υπολοιπόμενες δόσεις τιμολογούνται στον εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα λάβει ο πελάτης
• Οι Ιδιώτες συνδρομητές, σε περίπτωση αγοράς από απόσταση (όπως ενδεικτικά μέσω του Internet), μπορούν να ασκήσουν δικαίωμα υπαναχώρησης επιστρέφοντας το αγορασθέν προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, οι σχετικές χρεώσεις, που θα έχουν εμφανισθεί στον λογαριασμό του συνδρομητή, θα διαγραφούν. Σημειώνεται ότι ο συνδρομητής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων ως αποτέλεσμα χρήσης αυτών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.
• Δεν υφίσταται δικαίωμα υπαναχώρησης σε αγορές που δεν έχουν γίνει από απόσταση (όπως ενδεικτικά μέσω φυσικών καταστημάτων) ή σε αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί από μη Ιδιώτες συνδρομητές.
1. Τι ακριβώς είναι το πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω τράπεζας;
Είναι ένας επιπλέον τρόπος για να αγοράσεις προϊόντα τεχνολογίας από τα καταστήματα Vodafone, αξίας 250€ ως 5.000€, επιλέγοντας από 6 έως 36 έντοκες δόσεις από συνεργαζόμενο πιστωτικό ίδρυμα (Eurobank). Το επιτόκιο είναι σταθερό για όλη τη διάρκεια του δανείου και ανέρχεται σε 14,8%, πλέον εισφοράς Ν.128/1975, σήμερα 0,60%. Τα έξοδα εξέτασης και έγκρισης δανείου ανέρχονται σε 25€, τα οποία εισπράττονται εφάπαξ με την 1η δόση του δανείου.
Παράδειγμα ΣΕΠΠΕ*: Το Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης ανέρχεται σε 13.04% για χρηματοδότηση 1.000€ και διάρκεια 24 μήνες.
Για τον υπολογισμό του ΣΕΠΠΕ δεχόμαστε ότι:
Το ονομαστικό επιτόκιο παραμένει αμετάβλητο σε όλο το διάστημα της αποπληρωμής.
Πληρώνεις τις δόσεις του δανείου σου εμπρόθεσμα.
Το έτος υπολογίζεται με 365 ημέρες.
Η σύμβαση του δανείου σου είναι σε ισχύ για όλη τη διάρκεια που έχεις συμφωνήσει.
2. Ποιους αφορά το πρόγραμμα;
Άτομα άνω των 18 και έως 70 ετών (στη λήξη του δανείου), με ενεργό επάγγελμα και εισοδηματίες.
3. Τι δικαιολογητικά χρειάζονται;
Μόνο ταυτότητα και το πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό, προαιρετικά και αντίγραφο μισθοδοσίας.
4. Πού μπορώ να βρω το πρόσφατο Εκκαθαριστικό μου;
Κάνεις log in στο https://www.gsis.gr/ με τους προσωπικούς σου κωδικούς. Στις εφαρμογές taxisnet επιλέγεις την εφαρμογή: Φόρος Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων και κατεβάζεις το πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό σου σε μορφή PDF.
5. Είμαι Ελεύθερος Επαγγελματίας, μπορώ να πάρω δάνειο;
Ναι, με ΑΦΜ φυσικού προσώπου.
6. Δεν είμαι πελάτης Eurobank, μπορώ να πάρω δάνειο;
Ναι, μπορείς να αιτηθείς κανονικά δάνειο ακόμη και αν δεν είσαι πελάτης Eurobank.
7. Πρέπει να χρηματοδοτήσω το σύνολο της αγοράς μου με το δάνειο;
Όχι, έχεις την ευελιξία να δώσεις ως προκαταβολή ένα μέρος της αξίας των αγορών σου, πληρώνοντας με χρεωστική / πιστωτική κάρτα ή με μετρητά και το υπόλοιπο ποσό να αποπληρωθεί μέσω του δανείου.
8. Μπορώ να βάλω εγγυητή για τη χρηματοδότηση των αγορών μου;
Ναι, σε περίπτωση που δεν επαρκεί το εισόδημα σου, μπορεί να ζητηθεί από την Τράπεζα και εγγυητής που να πληροί τις προϋποθέσεις εισοδήματος.
9. Σε πόσο χρόνο θα έχω την απάντηση για την αίτησή μου;
Για την έγκριση του δανείου ο χρόνος απάντησης είναι μεταξύ 20' έως και 24 ώρες (εργάσιμο πενθήμερο) ανάλογα εάν το αίτημα έχει καταχωρηθεί εντός εργάσιμων ωρών του συνεργαζόμενου Πιστωτικού Ιδρύματος (Δ-Π 9.00-17.00)
10. Πώς θα μάθω αν έχει εγκριθεί το δάνειό μου;
Θα λάβεις ένα ενημερωτικό μήνυμα ή email από την Τράπεζα, που θα αναγράφονται τα εξής:
Η διάρκεια αποπληρωμής του δανείου και το ποσό της μηνιαίας δόσης που πρέπει να καταβάλλεται
Ο αριθμός λογαριασμού εξυπηρέτησης της οφειλής
11. Πώς μπορώ να πληρώσω τις δόσεις μου;
Σε ATM της Τράπεζας Eurobank με χρήση της κάρτας Best Value που θα σου αποσταλεί
Στα Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών (ΚΑΣ) με τη χρήση της κάρτας Best Value
Απότο e-Banking, Eurobank Mobile App ανείσαιπελάτης Eurobank
Από το e-Banking οποιασδήποτε τράπεζας, με μεταφορά ποσού προς τον λογαριασμό εξυπηρέτησης δανείου της Eurobank
Σε οποιοδήποτε κατάστημα Eurobank
12. Η δόση του δανείου είναι σταθερή;
Οι δόσεις που επιλέγεις είναι πάντοτε σταθερές καθ’ όλη τη διάρκεια του δανείου.
13. Μπορεί να πληρωθεί μεγαλύτερο ποσό από αυτό της δόσης;
Μπορείς να εξοφλήσεις όλο το υπόλοιπο του δανείου ή ένα μέρος του οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς καμία επιβάρυνση. Για να προχωρήσεις σε πρόωρη, μερική ή ολική αποπληρωμή του δανείου, θα χρειαστεί να επισκεφθείς οποιοδήποτε κατάστημα Eurobank εξυπηρετεί.
14. Σε περίπτωση που μετά από έγκριση και επιτυχημένη πώληση από το κατάστημα επιθυμώ να ακυρώσω την αγορά μου, τι ισχύει;
Μπορείς εντός 14 ημερών στο κατάστημα να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες με χρηματοδότηση χωρίς κάρτα. Συμπληρώνεις από κοινού με τον Υπάλληλο / Υπεύθυνο του καταστήματος το Έντυπο Ακύρωσης Χρηματοδότησης. Η Τράπεζα από εκεί και πέρα λαμβάνοντας το αίτημα, κλείνει το δάνειό σου. Σε περίπτωση που επιθυμείς να ακυρώσεις το δάνειο ενώ έχει χρεωθεί η πρώτη δόση (άρα τουλάχιστον ένα μήνα μετά την εκταμίευση του δανείου), τότε δεν υφίσταται η έννοια της ακύρωσης / αντιλογισμού του δανείου, αλλά μόνο η περίπτωση αποπληρωμής του. Δηλαδή, θα έχεις πληρώσει την πρώτη δόση και οφείλεις να αποπληρώσεις το υπόλοιπο της οφειλής και να κλείσει το δάνειο.
Flex Buy Back
1. Τι είναι η υπηρεσία Vodafone Buy Back;
Πρόκειται για την υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να πουλήσουν το παλιό τους κινητό τηλέφωνο ή tablet με ασφάλεια, προκειμένου να προβούν στην αγορά ενός νέου προϊόντος μέσα από μια τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας σε ένα κατάστημα Vodafone.
2. Σε ποιούς απευθύνεται;
Το Vodafone Buy Back απευθύνεται σε όλους τους πελάτες και μη, που έχουν στην κατοχή τους ένα κινητό τηλέφωνο ή tablet και μέσω νέας σύνδεσης, φορητότητας, ανανέωσης ή αγοράς σκέτου προϊόντος, επιθυμούν να αποκτήσουν ένα νέο προϊόν τεχνολογίας.
3. Τι κερδίζω με την υπηρεσία Vodafone Buy Back;
Αγοράζεις φθηνότερα με όφελος ίσο με την αξία της παλιάς σου συσκευής, οποιοδήποτε νέο προϊόν τεχνολογίας
Μπορεί να συνδυαστεί με αγορά προϊόντος μέσω χρηματοδότησης χωρίς κάρτα
Μπορεί να συνδυαστεί με επιδότηση κατά τη διάρκεια νέας σύνδεσης ή ανανέωσης συμβολαίου
Δεν μπορεί να συνδυαστεί με τις δόσεις στο λογαριασμό κινητής Vodafone
4. Πόσα χρήματα θα πάρω για τη συσκευή μου;
Η αξία των συσκευών που συμμετέχουν στην υπηρεσία Vodafone Buy Back δεν είναι σταθερή.
Οι προσφερόμενες τιμές πάντοτε προκύπτουν μετά από το διαγνωστικό έλεγχο που θα γίνεται στη συσκευή μέσα από την εφαρμογή Vodafone Check & Go – Buy Back στο κατάστημα και είναι δεσμευτικές.
5. Τι πρέπει να κάνω πριν παραδώσω το παλιό μου smartphone/tablet;
Θα πρέπει αρχικά να κάνεις αντιγραφή όλων των δεδομένων σου σε κάποιο ασφαλές αποθηκευτικό χώρο και να επαναφέρεις τη συσκευή στις αρχικές της ρυθμίσεις. Σε κάθε περίπτωση τα δεδομένα θα διαγραφούν για τη δική σου ασφάλεια μόλις παραλάβουμε τη συσκευή.
6. Πρέπει να παραδώσω μαζί με τη συσκευή και τα αξεσουάρ της (φορτιστής, hands free κτλ);
Όχι. Χρειάζεται να παραδώσεις μόνο τη συσκευή και τη μπαταρία της.
7. Τι γίνεται με τα δεδομένα στην παλιά μου συσκευή;
Πριν παραδώσεις το παλιό σου smartphone/tablet θα πρέπει να έχεις κάνει backup σε κάποια άλλη συσκευή σου και να έχεις κάνει επαναφορά δεδομένων και ρυθμίσεων. Ωστόσο, όλες οι συσκευές περνούν από μια συγκεκριμένη διαδικασία διαλογής μετά την παραλαβή. Στην περίπτωση όπου δεν έχει γίνει επαναφορά, το εξειδικευμένο μας προσωπικό πραγματοποιεί μια αυτοματοποιημένη διαδικασία επαναφοράς για να διασφαλίσει την προστασία και την οριστική διαγραφή των προσωπικών σου δεδομένων.
8. Υπάρχει όριο στον αριθμό των συσκευών που μπορώ να δώσω για να κάνω Vodafone Buy Back;
Όχι, δεν υπάρχει κάποιο όριο. Μπορείς να κάνεις τη διαδικασία με όσες συσκευές επιθυμείς αρκεί να πληρούν τις προϋποθέσεις.
9. Μπορώ αντί για συσκευή να πάρω μετρητά ή να χρησιμοποιήσω τα χρήματα για πληρωμή λογαριασμού;
Όχι, δεν παρέχεται αυτή η δυνατότητα. Το κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για την αγορά νέων προϊόντων στα καταστήματα Vodafone.