Εισαγωγή
Με την παρούσα δήλωση επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων κατά την χρήση της συσκευής Curve Smart Tracker. Ειδικότερα, τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται:
μέσω της εφαρμογής Vodafone Smart (γνωστή και ως εφαρμογή V by Vodafone, στο εξής «Εφαρμογή») και
μέσω της συσκευής Curve Smart Tracker με ταυτότητα μοντέλου VST001 («Συσκευή»).
Σε περίπτωση που μοιράζεστε τη Συσκευή σας με άλλους, έχετε την ευθύνη να επιβεβαιώσετε ότι οι χρήστες έχουν ενημερωθεί για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων θέσης, όπως περιγράφεται σε αυτή τη δήλωση.
Τελευταία επικαιροποίηση: 09/06/2021
Ποιοι είμαστε
H εταιρεία «VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρία Τηλεπικοινωνιών», η οποία εδρεύει στην οδό Τζαβέλλα, αρ. 1-3, Χαλάνδρι, ΤΚ 15231 (εφεξής καλούμενη ως «Vodafone» ή «Εταιρεία») είναι Υπεύθυνος Επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων.
Στην παρούσα δήλωση:
με τον όρο «εμείς/εμάς» νοείται η Vodafone -Πάναφον Α.Ε.Ε.Τ.
με τον όρο «τρίτος» νοείται κάθε άλλος πέρα από εμάς ή εσάς και
με τον όρο «Όμιλος Vodafone» νοείται η Vodafone Group Plc και κάθε εταιρεία ή άλλος οργανισμός, στην/-ον οποία/-ο η Vodafone Group Plc κατέχει ποσοστό μεγαλύτερο του 15% του μετοχικού κεφαλαίου
Πώς να επικοινωνήσετε μαζί μας
Η γνώμη σας έχει σημασία για εμάς. Εάν έχετε απορίες σχετικά με την Δήλωση Ιδιωτικότητας, μπορείτε να επικοινωνήσετε στην ηλ. διεύθυνση: data.privacy.gr@vodafone.com.
Προσωπικές πληροφορίες που συλλέγουμε σχετικά με εσάς
Τα είδη των πληροφοριών που επεξεργαζόμαστε σχετικά με εσάς περιλαμβάνουν:
Το όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου, την ημερομηνία γέννησης και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
Τα στοιχεία του λογαριασμού σας, όπως για παράδειγμα τον αριθμό των προϊόντων που σας παρέχουμε, τις πληρωμές που οφείλονται ή έχουν πραγματοποιηθεί και το είδος της συνδεδεμένης Συσκευής σας
Το βιβλίο επαφών του τηλεφώνου σας, έτσι ώστε να μπορείτε να προσθέτετε επαφές στην ομάδα (μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας μέσα από τις ρυθμίσεις απορρήτου του τηλεφώνου σας)
Τις φωτογραφίες σας, εφόσον επιθυμείτε να προσθέτετε φωτογραφίες των μελών της oμάδας, συμπεριλαμβανομένου του χρήστη της Συσκευής, στα αντίστοιχα προφίλ τους (μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας μέσα από τις ρυθμίσεις απορρήτου του τηλεφώνου σας)
Τις προτιμήσεις σας για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες βάσει του τρόπου που χρησιμοποιείτε τη Συσκευή
Πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών που παρέχονται μέσω της επικοινωνίας σας μαζί μας, όπως για παράδειγμα μια σημείωση ή η καταγραφή κλήσης που πραγματοποιείτε προς ένα από τα κέντρα επικοινωνίας μας
Πληροφορίες σχετικά με τη Συσκευή κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή. Παραδείγματος χάριν, ενδέχεται να συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με τον τύπο της συσκευής κινητού τηλεφώνου που χρησιμοποιείτε και το μοναδικό αναγνωριστικό της συσκευής (παραδείγματος χάριν, τον αριθμό IMEI, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου της συσκευής ή τη διεύθυνση MAC της διεπαφής ασύρματου δικτύου της συσκευής)
Μηνύματα που ανταλλάσσονται μεταξύ του τηλεφώνου σας και της συσκευής και αποθηκεύονται τοπικά στις συσκευές σας
Πληροφορίες σχετικά με την εκ μέρους σας χρήση της Εφαρμογής, όπως για παράδειγμα η συχνότητα με την οποία τη χρησιμοποιείτε ή οι περιπτώσεις που ακυρώνετε κάποια ειδοποίηση και
Δεδομένα Τοποθεσίας της Συσκευής. Αυτά μπορεί να είναι ακριβή όταν χρησιμοποιούνται δεδομένα του Παγκόσμιου Συστήματος Εντοπισμού (GPS) ή με τον προσδιορισμό των πλησιέστερων κεραιών κινητής τηλεφωνίας και των σημείων παροχής δωρεάν Wi-Fi και όταν ενεργοποιείτε υπηρεσίες ή δυνατότητες βάσει τοποθεσίας. Ή λιγότερο ακριβή σε περιπτώσεις που, για παράδειγμα, η τοποθεσία προκύπτει από τη διεύθυνση IP σας ή από δεδομένα όπως είναι ο ταχυδρομικός κώδικας
Επιπλέον, θα συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τη Συσκευή, όπως για παράδειγμα:
Το επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνετε - για παράδειγμα, σφάλματα δικτύου ή υπηρεσίας και άλλα γεγονότα που ενδέχεται να επηρεάζουν τις υπηρεσίες δικτύου μας ή άλλες υπηρεσίες
Στοιχεία σχετικά με την εκ μέρους σας χρήση της Συσκευής- για παράδειγμα, μπορούμε να βλέπουμε τον όγκο των δεδομένων που χρησιμοποιεί η Συσκευή, τον οποίο μπορούμε να χρησιμοποιούμε προκειμένου να μπορούμε να αξιολογούμε εάν οι εκπτώσεις δεδομένων μας είναι επαρκείς
Ανώνυμες πληροφορίες ανάλυσης σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τη Συσκευή προκειμένου να βελτιώνουμε την εμπειρία σας και την αντιμετώπιση προβλημάτων
Πότε συλλέγουμε τις προσωπικές πληροφορίες σας
Συλλέγουμε προσωπικές πληροφορίες όταν:
Ρυθμίζετε για πρώτη φορά τη Συσκευή σας στην Εφαρμογή και προσθέτετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και τα στοιχεία επικοινωνίας των επαφών σας
Χρησιμοποιείτε την Εφαρμογή και οποιαδήποτε από τις λειτουργίες της (για παράδειγμα, όταν ακυρώνετε ειδοποιήσεις ή στέλνετε μηνύματα σε άλλες επαφές)
Eπιλέγετε να δέχεστε διαφημιστικά μηνύματα και προωθητικές ενέργειες
Επικοινωνείτε με τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μας υποβάλλοντας κάποιο ερώτημα
Η Vodafone συλλέγει και επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα βασιζόμενη στις ακόλουθες νόμιμες βάσεις:
Εκτέλεση σύμβασης :Η Vodafone επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα στο πλαίσιο εκτέλεσης της σύμβασής σας και την επεξεργασία τυχόν αιτημάτων σας. Παραδείγματος χάριν, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα της κίνησης του δικτύου σας ως μέρος της διαδικασίας «σύνδεσης» της Συσκευής σας και επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία πληρωμής του διαχειριστή της Εφαρμογής για τη μηνιαία τιμολόγησή σας.
Έννομα συμφέροντα: Στο πλαίσιο υποστήριξης των εννόμων συμφερόντων της Vodafone, παραδείγματος χάριν, για την πρόληψη απάτης, τη διατήρηση της ασφάλειας του δικτύου και τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Όποτε βασιζόμαστε στην εν λόγω νόμιμη βάση για την επεξεργασία των δεδομένων σας, αξιολογούμε τα έννομα συμφέροντα μας προκειμένου να διασφαλίζουμε ότι αυτά δεν υπερισχύουν των δικαιωμάτων σας. Επιπροσθέτως, σε ορισμένες περιπτώσεις έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε στην εν λόγω επεξεργασία. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε το τμήμα της παρούσας δήλωσης σχετικά με Τα Δικαιώματά σας.
Συμμόρφωση με έννομη υποχρέωση: Η Vodafone ενδέχεται να επεξεργάζεται τα προσωπικά σας δεδομένα για να συμμορφώνεται με μια νομική ή κανονιστική υποχρέωση, συμπεριλαμβανομένων, για παράδειγμα, λογιστικών και φορολογικών απαιτήσεων, οι οποίες υλοποιούνται βάσει των εσωτερικών πολιτικών και διαδικασιών της.
Συγκατάθεση:H Vodafone ενδέχεται να ζητήσει την ελεύθερη και ρητή συγκατάθεσή σας, όταν η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων δεν βασίζεται σε άλλη νόμιμη βάση. Η συγκατάθεσή σας αυτή μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή
Πώς χρησιμοποιούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας
1. Για να σας παρέχουμε υπηρεσίες
Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας για την παροχή υπηρεσιών και για τη διεκπεραίωση των αγορών σας:
για την ταυτοποίησή σας και τη διαχείριση των λογαριασμών που τηρείτε σε εμάς για να σάς παρέχουμε συνδεσιμότητα για τη Συσκευή σας για την τιμολόγηση και την εξυπηρέτησή σας για να σάς ενημερώνουμε σχετικά με τυχόν μεταβολές στην Εφαρμογή ή τις υπηρεσίες μας που ενδέχεται να σάς επηρεάσουν και για να επαληθεύουμε την ταυτότητά σας
2. Εμπορική προώθηση και κατάρτιση προφίλ
Εφόσον συναινέσετε στη λήψη επικοινωνίας για σκοπούς εμπορικής προώθησης και μάς παρέχετε τη συγκατάθεσή σας να χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας έτσι ώστε να προσαρμόζουμε τις επικοινωνίες αυτές, θα χρησιμοποιούμε τις αλληλεπιδράσεις σας με την Εφαρμογή αυτή και τα δεδομένα που συλλέγουμε από τη Συσκευή σας για να διαμορφώνουμε τα είδη των διαφημίσεων που θα πρέπει να σάς αποστέλλουμε, έτσι ώστε να αναταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά σας Για παράδειγμα, μπορούμε να βλέπουμε εάν απολαμβάνετε στο μέγιστο βαθμό την αγορά σας ή ποια προϊόντα διαθέτετε ήδη.
Για να αντιταχθείτε στις ανωτέρω επεξεργασίες των προσωπικών σας δεδομένων:
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε πλέον να λαμβάνετε διαφημιστικά μηνύματα από την Vodafone, μπορείτε να επιλέξετε να εξαιρεθείτε από όλες τις διαφημιστικές επικοινωνίες ή μόνο από συγκεκριμένα μέσα επικοινωνίας (μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποστολή μηνυμάτων, τηλέφωνο ή ταχυδρομείο).
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι εναντίωσης:
Μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό My Vodafone που διαθέτετε για να διαχειριστείτε τις επιλογές σας σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες και να επιλέξετε να δέχεστε ή να εξαιρεθείτε από τις εξατομικευμένες διαφημίσεις
Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο 13830
Ενημερώστε τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών ότι δεν επιθυμείτε πλέον να λαμβάνετε διαφημιστικά μηνύματα, σε περίπτωση που λάβετε εξερχόμενη κλήση από το τμήμα μάρκετινγκ
Μπορείτε να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση data.privacy.gr@vodafone.com
Εφόσον επιλέξετε να εξαιρεθείτε δεν σημαίνει ότι δεν θα λαμβάνετε πλέον μηνύματα σχετικά με την υπηρεσία, όπως για παράδειγμα μηνύματα που σάς ενημερώνουν σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας ή τις μεταβολές στους Όρους και Προϋποθέσεις μας. Θα εξακολουθήσετε να λαμβάνετε αυτά τα μηνύματα (εκτός εάν ορίζεται κάτι διαφορετικό). Ενδέχεται, επίσης, να λαμβάνετε διαφημιστικά μηνύματα μέσω ειδοποιήσεων push εφόσον δεν τις έχετε απενεργοποιήσει μέσω των ρυθμίσεων της Εφαρμογής σας.
3. Βελτίωση υπηρεσιών
Συλλέγουμε ανώνυμες, μη ταυτοποιήσιμες ή συγκεντρωτικές πληροφορίες προκειμένου να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Καμία από τις ανωτέρω πληροφορίες (“Analytics”) δεν συνδέονται με εσάς καθ’ οιονδήποτε τρόπο.
Για την προστασία των δικτύων μας και τη διαχείριση του όγκου των κλήσεων, των γραπτών μηνυμάτων και άλλων χρήσεων των δικτύων μας. Παραδείγματος χάριν, προσδιορίζουμε τις περιόδους αιχμής της χρήσης έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να δοκιμάζουμε και διασφαλίζουμε ότι τα δίκτυα μπορούν να αντιμετωπίσουν τον όγκο κατά τα χρονικά διαστήματα αυτά.
Για να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε τα δίκτυα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Έτσι, μπορούμε να επιδιώκουμε να αναθεωρούμε, αναπτύσσουμε και βελτιώνουμε αυτά, να αναπτύσσουμε πιο ενδιαφέροντα και σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και να εξατομικεύουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Πώς μοιραζόμαστε τις προσωπικές σας πληροφορίες
Η Vodafone θα μοιραστεί τα δεδομένα σας με την εταιρεία Smartcomm, η οποία λειτουργεί ως Εκτελούσα την Επεξεργασία για λόγους τεχνικής υποστήριξης της Συσκευής.
Κατά περίπτωση, μοιραζόμαστε πληροφορίες που σας αφορούν με:
Εταιρείες του Ομίλου Vodafone
Συνεργαζόμενες εταιρείες που ασχολούνται με την παράδοση των προϊόντων και των υπηρεσιών που παραγγέλνετε ή χρησιμοποιείτε
Εταιρείες που έχουν αναλάβει να παρέχουν υπηρεσίες εκ μέρους, ή για λογαριασμό του Ομίλου Vodafone
Φορείς και οργανισμούς καταπολέμησης της απάτης, καταλόγους επιχειρήσεων και υπηρεσίες πληροφοριών πιστοληπτικής ικανότητας
Εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών ή οργανισμούς με συναφή δραστηριότητα
Αρχές επιβολής του νόμου, κυβερνητικούς φορείς, ρυθμιστικές αρχές, δικαστήρια ή άλλες δημόσιες αρχές εφόσον υποχρεούμαστε να το πράξουμε ή είμαστε εξουσιοδοτημένοι εκ του νόμου ή
Τρίτα μέρη ή φορείς, στις περιπτώσεις που η κοινοποίηση αυτή είναι απαραίτητη για την τήρηση οποιουδήποτε ισχύοντα νόμου, ή άλλης νομικής ή κανονιστικής απαίτησης
Διεθνείς διαβιβάσεις δεδομένων
Τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών μας βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Vodafone Shared Services, η οποία είναι εγκατεστημένη στην Ουγγαρία, την Αίγυπτο, την Ινδία και τη Ρουμανία.
Στις περιπτώσεις που η Vodafone διαβιβάζει τις πληροφορίες σας σε χώρα εκτός του ΕΟΧ, διασφαλίζουμε ότι οι πληροφορίες σας προστατεύονται δεόντως. Πάντοτε διασφαλίζουμε ότι υπάρχει η δέουσα νομική συμφωνία που καλύπτει τη διαβίβαση των δεδομένων. Επιπλέον, σε περίπτωση που η χώρα δεν θεωρείται ότι διαθέτει νομοθεσία που είναι ισοδύναμη με τα πρότυπα προστασίας δεδομένων της ΕΕ, τότε θα ζητάμε από το τρίτο μέρος να συνάψει νομική συμφωνία που να αποτυπώνει τα πρότυπα αυτά.
Για πόσο χρονικό διάστημα διατηρούμε τις προσωπικές σας πληροφορίες
Αποθηκεύουμε και επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες σας για όσο χρονικό διάστημα υποχρεούμαστε εκ του νόμου ή για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται ώστε να μπορούμε να σάς παρέχουμε τις υπηρεσίες που έχετε ζητήσει. Σε κάθε περίπτωση, υπό την προϋπόθεση ότι μετά την καθ’ οιονδήποτε τρόπο λήξη ή λύση της σύμβασης βρίσκεται σε εκκρεμότητα οφειλή ή αίτημα επίλυσης διαφοράς ή καταγγελία ενώπιον αρμόδιας διοικητικής, δημόσιας ή δικαστικής Αρχής, τα εν λόγω δεδομένα δύνανται να διατηρούνται μέχρι την οριστική επίλυση της διαφοράς.
Διατήρηση της ασφάλειας των προσωπικών πληροφοριών σας
Διαθέτουμε εξειδικευμένες ομάδες ασφαλείας, οι οποίες διαρκώς επανεξετάζουν και βελτιώνουν τα μέτρα που λαμβάνουμε για την προστασία των προσωπικών πληροφοριών σας έναντι της μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, της τυχαίας απώλειας, της κοινοποίησης ή της καταστροφής.
Η επικοινωνία μέσω διαδικτύου (όπως τα e-mails) δεν είναι ασφαλής χωρίς εφαρμογή κρυπτογράφησης. Οι επικοινωνίες που επιχειρείτε ενδέχεται να περιλαμβάνουν μεταφορά δεδομένων μέσω διαφόρων χωρών, λόγω της φύσης του διαδικτύου.
Δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη για τυχόν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή απώλεια προσωπικών πληροφοριών που εκφεύγει του ελέγχου μας.
Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ τα προσωπικά στοιχεία ασφαλείας σας ή τα στοιχεία λογαριασμού σας μέσω αυτόκλητου μέσου επικοινωνίας. Είστε υπεύθυνοι για την ασφαλή διατήρηση των προσωπικών πληροφοριών σας και των στοιχείων του λογαριασμού σας και τη μη γνωστοποίησή τους σε άλλους.
Ο ιστότοπός μας ενδέχεται να παρέχει συνδέσμους προς ιστότοπους τρίτων. Δεν μπορούμε να είμαστε υπεύθυνοι για την ασφάλεια και το περιεχόμενο τέτοιων ιστοτόπων τρίτων. Βεβαιωθείτε, λοιπόν, ότι διαβάσατε τις πολιτικές απορρήτου και cookies της εταιρείας αυτής πριν χρησιμοποιήσετε ή εισαγάγετε τις προσωπικές πληροφορίες σας στον ιστότοπό τους.
Το ίδιο ισχύει για κάθε ιστότοπο τρίτου ή περιεχόμενο με τον/το οποίο συνδέεστε όταν χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Μπορείτε να επιλέγετε να κοινοποιείτε τις πληροφορίες σας με συγκεκριμένους τρόπους, όπως για παράδειγμα μέσω plug-ins μέσων κοινωνικής δικτύωσης (συμπεριλαμβανομένων αυτών που προσφέρονται από την Google, το Facebook, το Twitter και το Pinterest) ή κάνοντας χρήση υπηρεσιών τρίτων που σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε κριτικές ή άλλες πληροφορίες δημόσια, και οποιοσδήποτε τρίτος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες αυτές.
Τα plug-ins των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι αντίστοιχες εφαρμογές βρίσκονται υπό τη διαχείριση των ίδιων των κοινωνικών δικτύων και υπόκεινται στους δικούς τους όρους χρήσης και τις πολιτικές απορρήτου και πολιτικές cookies. Θα πρέπει να φροντίζετε να λαμβάνετε γνώση αυτών.
Τα δικαιώματά σας
Στη συνέχεια παραθέτουμε λεπτομέρειες σχετικά με τα δικαιώματά σας και τον τρόπο που μπορείτε να τα ασκείτε.
Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία έχετε και μπορείτε να ασκήσετε τα ακόλουθα δικαιώματα:
το δικαίωμα πρόσβασης, το δικαίωμα δηλαδή αφενός να ενημερωθείτε για το κατά πόσον τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία από τη Vodafone και αφετέρου να λάβετε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την πραγματοποιούμενη επεξεργασία,
το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση τυχόν ανακριβών προσωπικών σας δεδομένων ή τη συμπλήρωση αυτών,
καθώς και εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις της νομοθεσίας:
το δικαίωμα διαγραφής,
το δικαίωμα φορητότητας, το δικαίωμα δηλαδή να λάβετε και να διαβιβάσετε σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας τα προσωπικά δεδομένα σας, τα οποία έχετε δώσει στη Vodafone, σε κατάλληλο μορφότυπο,
το δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας,
το δικαίωμα εναντίωσης, ιδίως αναφορικά με τις επεξεργασίες που βασίζονται στο έννομο συμφέρον μας,
το δικαίωμα να ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεση που τυχόν μας έχετε δώσει, χωρίς η ανάκληση αυτή να θίγει τη νομιμότητα της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που πραγματοποιήθηκε πριν την ανάκληση αυτή.
Μπορείτε να ζητήσετε να ικανοποιήσουμε κάποιο από τα παραπάνω δικαιώματά σας, με τους ακόλουθους τρόπους:
Είτε απευθυνόμενοι, αυτοπροσώπως ή μέσω εξουσιοδότησης τρίτου προσώπου με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής σας από ΚΕΠ ή Αστυνομία, σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας μας με την υποβολή σχετικής αίτησης. Η αίτηση θα συνοδεύεται από αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας ή άλλου νόμιμου δημόσιου εγγράφου, ενώ σε περίπτωση εξουσιοδότησης θα συνοδεύεται από αντίγραφα των αστυνομικών ταυτοτήτων ή άλλων νόμιμων δημόσιων εγγράφων τόσο του εξουσιοδοτούντα όσο και του εξουσιοδοτούμενου, προκειμένου να αποδεικνύεται η ταυτοπροσωπία σε κάθε περίπτωση.
Είτε συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας, ταχυδρομικώς ή μέσω e-mail στο data.privacy.gr@vodafone.com, την αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά προκειμένου να αποδεικνύεται η ταυτοπροσωπία.
Η Vodafone δεσμεύεται να ανταποκριθεί στα αιτήματά σας εντός τριάντα (30) ημερών από την παραλαβή τους. Ωστόσο, στις περιπτώσεις που η ικανοποίηση των αιτημάτων σας καθίσταται αδύνατη για την εταιρία μας, θα σας ενημερώνουμε αιτιολογημένα για τη σχετική αδυναμία μας, καθώς και για την προβλεπόμενη ημερομηνία απάντησης στο αίτημά σας, η οποία δεν θα ξεπερνά συνολικά τις ενενήντα (90) ημέρες από την αρχική παραλαβή του αιτήματός σας.
Δικαίωμα Καταγγελίας
Τέλος, εάν θεωρείτε ότι παραβιάζονται τα δικαιώματά σας σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής.