Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Εμφανίζεται μήνυμα/ κωδικός σφάλματος στον Vodafone TV αποκωδικοποιητή και η υπηρεσία δεν λειτουργεί

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Τεχνική υποστήριξη Vodafone TV
Επίλεξε κατηγορία

Εμφανίζεται μήνυμα/ κωδικός σφάλματος στον Vodafone TV αποκωδικοποιητή και η υπηρεσία δεν λειτουργεί

Aν εμφανίζεται κάποιος κωδικός σφάλματος στον αποκωδικοποιητή VodafoneTV:

SA005: Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone TV είναι σε εξέλιξη. Αποσύνδεσε τον αποκωδικοποιητή από το ρεύμα και δοκίμασε ξανά αργότερα

SA002: Δεν υπάρχει σύνδεση με την υπηρεσία, έλεγξε τη σύνδεση με το router

SA010: Οι κωδικοί PIN διαφέρουν, δοκίμασε ξανά

SC218: Σφάλμα αναπαραγωγής, έλεγξε τη σύνδεση με το router

SC123: Δεν υπάρχει σύνδεση με το διαδίκτυο, έλεγξε το router

SC022: Δεν υπάρχει σύνδεση με το τοπικό δίκτυο, έλεγξε το καλώδιο

SC014: Παρουσιάστηκε σφάλμα με τη σύνδεση στην υπηρεσία, έλεγξε τη σύνδεση με το διαδίκτυο

SB003: Προσπαθείς να δείς σε περισσότερες από το επιτρεπόμενο όριο συσκευές ή δεν έχεις συνδρομή στο συγκεκριμένο κανάλι

SC005: Αδυναμία Σύνδεσης/Δεν είναι δυνατός ο συντονισμός στο υπάρχον δίκτυο, έλεγξε τη σύνδεση του αποκωδικοποιητή με το router και κάνε επανεκκίνηση στο router

Αν ο κωδικός σφάλματος παραμένει, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat ή κάλεσε το 13830 για να σε βοηθήσουμε.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group