Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Ποιο είναι το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone;

Αρχική
Τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone

Τρόποι επικοινωνίας
με
τη Vodafone

Εξυπηρέτηση πελατών

Το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone (υπηρεσία με χρέωση) είναι το 13830 και λειτουργεί από τις 7:00πμ έως τις 11:30μμ.

Χρεώσεις:

  • Για συνδρομητές καρτοκινητής/καρτοπρογράμματος η χρέωση μετά το πρώτο λεπτό είναι 0,29€/κλήση ανεξαρτήτως διάρκειας κλήσης. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%.

  • Για τους ιδιώτες συνδρομητές συμβολαίου κινητής η χρέωση μετά το πρώτο λεπτό είναι 0,321€/κλήση ανεξαρτήτως διάρκειας κλήσης. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24% & φόρο κινητής τηλεφωνίας 10%.

  • Για συνδρομητές Vodafone Home η χρέωση μετά το πρώτο λεπτό κλήσης είναι 0,3056 €/κλήση ανεξαρτήτως διάρκειας κλήσης. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24% και φόρος σταθερής τηλεφωνίας 5%.

  • Η χρέωση για κλήσεις από σύνδεση COSMOTE ή NOVA είναι ανάλογη με το πρόγραμμα χρήσης του Παρόχου.

Κλήση από το εξωτερικό:

  • +306944413830 με χρέωση ως εξερχόμενη προς Ελλάδα

  • 12579 (χωρίς χρέωση από κινητό Vodafone)

  • +306944402579 από οποιοδήποτε άλλο δίκτυο με χρέωση ανάλογη με το πρόγραμμα χρήσης του Παρόχου

Τεχνική Υποστήριξη

Το τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης των συνδρομητών της Vodafone είναι το 13840.

Η υπηρεσία λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες τη βδομάδα και η κλήση είναι δωρεάν από σταθερό και κινητό. Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν και στους συνδρομητές των άλλων δικτύων.

Εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση

Το τηλέφωνο εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών (υπηρεσία χωρίς χρέωση) είναι το 1399 για κλήσεις από σύνδεση Vodafone και λειτουργεί από τις 7:00πμ έως τις 11:30μμ.

Για κλήσεις από τρίτα δίκτυα είναι το 6944401399 με χρέωση ανάλογη με το πρόγραμμα χρήσης του Παρόχου.

Ό,τι θέμα κι αν αντιμετωπίζεις, μπορείς πάντα να εξυπηρετηθείς γρήγορα και 100% online. Είμαστε δίπλα σου δωρεάν, όλο το 24ωρο, μέσα από το Live Chat!

Ξεκίνα chat τώρα

Τεχνική Υποστήριξη Σταθερής online

Προσβασιμότητα ατόμων με μειωμένη ακοή

Για να εξασφαλίσουμε ότι όλες και όλοι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας με τον τρόπο που έχουν ανάγκη, παρέχεται διαδικτυακή υπηρεσία εξυπηρέτησης με εξ αποστάσεως διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα με σκοπό την υποστήριξη κωφών και βαρήκοων ατόμων για την επικοινωνία τους με το τηλεφωνικό μας κέντρο.

Εξυπηρέτηση στη νοηματική

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία δες εδώ

Αίτημα επίλυσης διαφοράς

Μπορείς να συμπληρώσεις την φόρμα αιτήματος επίλυσης διαφοράς και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου εντός 20 ημερολογιακών ημερών. Βρες τη φόρμα εδώ.

Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης