Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Εάν στην οθόνη της συσκευής σου εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος, δες τους παρακάτω κωδικούς και ακολούθησε την προτεινόμενη οδηγία:
MV1821 / MV1830 / MV1851: Για την αντιμετώπιση του σφάλματος σου προτείνουμε να επανεκκινήσεις την εφαρμογή
MT2651: Για την αντιμετώπιση του σφάλματος σου προτείνουμε να ενεργοποιήσεις το GPS / Geolocation στη συσκευή σου
MG004: Η εφαρμογή Vodafone TV διατίθεται για smartphones ή tablets με λογισμικό iOS (v11 ή νεότερη) και Android (v5.0 ή νεότερη). Δεν υποστηρίζονται rooted/jailbroken συσκευές
MG006: Προσπάθησε να κλείσεις και να ξανανοίξεις το WiFi ή τα Data της συσκευής σου
Αν ο κωδικός σφάλματος παραμένει, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat ή κάλεσε το 13830 για να σε βοηθήσουμε.
Εάν στην οθόνη της τηλεόρασης εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος, ξεκίνησε από τον έλεγχο της σύνδεσης του internet.
Εάν το τηλεχειριστήριο του αποκωδικοποιητή σου έχει μαύρο χρώμα δες τους παρακάτω κωδικούς σφάλματος:
SA005: Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone TV είναι σε εξέλιξη. Αποσύνδεσε τον αποκωδικοποιητή από το ρεύμα και δοκίμασε ξανά αργότερα
SA002: Δεν υπάρχει σύνδεση με την υπηρεσία
SA010: Οι κωδικοί PIN διαφέρουν, δοκίμασε ξανά
SC218: Σφάλμα αναπαραγωγής, έλεγξε τη σύνδεση με το router
SC123: Δεν υπάρχει σύνδεση με το διαδίκτυο, έλεγξε το router
SC022: Δεν υπάρχει σύνδεση με το τοπικό δίκτυο, έλεγξε το καλώδιο
SC014: Παρουσιάστηκε σφάλμα με τη σύνδεση στην υπηρεσία, έλεγξε τη σύνδεση με το διαδίκτυο
SB003: Προσπαθείς να δείς σε περισσότερες από το επιτρεπόμενο όριο συσκευές ή δεν έχεις συνδρομή στο συγκεκριμένο κανάλι
SC005: Αδυναμία Σύνδεσης/Δεν είναι δυνατός ο συντονισμός στο υπάρχον δίκτυο, έλεγξε τη σύνδεση του αποκωδικοποιητή με το router και κάνε επανεκκίνηση στο router
Αν ο κωδικός σφάλματος παραμένει, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat ή κάλεσε το 13830 για να σε βοηθήσουμε.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;
Βρες αναλυτικές οδηγίες με εικόνες για τη σύνδεσή σου στο My Vodafone web