Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Εμφανίζεται μήνυμα/ κωδικός σφάλματος και η υπηρεσία δεν λειτουργεί

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Τεχνική υποστήριξη Vodafone TV
Επίλεξε κατηγορία

Εμφανίζεται μήνυμα/ κωδικός σφάλματος και η υπηρεσία δεν λειτουργεί

Α. Vodafone TV χωρίς αποκωδικοποιητή

Εάν στην οθόνη της συσκευής σου εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος, δες τους παρακάτω κωδικούς και ακολούθησε την προτεινόμενη οδηγία:

  • MV1821 / MV1830 / MV1851: Για την αντιμετώπιση του σφάλματος σου προτείνουμε να επανεκκινήσεις την εφαρμογή

  • MT2651: Για την αντιμετώπιση του σφάλματος σου προτείνουμε να ενεργοποιήσεις το GPS / Geolocation στη συσκευή σου

  • MG004: Η εφαρμογή Vodafone TV διατίθεται για smartphones ή tablets με λογισμικό iOS (v11 ή νεότερη) και Android (v5.0 ή νεότερη). Δεν υποστηρίζονται rooted/jailbroken συσκευές

  • MG006: Προσπάθησε να κλείσεις και να ξανανοίξεις το WiFi ή τα Data της συσκευής σου

Αν ο κωδικός σφάλματος παραμένει, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat ή κάλεσε το 13830 για να σε βοηθήσουμε.

Β. Vodafone TV με αποκωδικοποιητή

Εάν στην οθόνη της τηλεόρασης εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος, ξεκίνησε από τον έλεγχο της σύνδεσης του internet.

Εάν το τηλεχειριστήριο του αποκωδικοποιητή σου έχει μαύρο χρώμα δες τους παρακάτω κωδικούς σφάλματος:

  • SA005: Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone TV είναι σε εξέλιξη. Αποσύνδεσε τον αποκωδικοποιητή από το ρεύμα και δοκίμασε ξανά αργότερα

  • SA002: Δεν υπάρχει σύνδεση με την υπηρεσία

  • SA010: Οι κωδικοί PIN διαφέρουν, δοκίμασε ξανά

  • SC218: Σφάλμα αναπαραγωγής, έλεγξε τη σύνδεση με το router

  • SC123: Δεν υπάρχει σύνδεση με το διαδίκτυο, έλεγξε το router

  • SC022: Δεν υπάρχει σύνδεση με το τοπικό δίκτυο, έλεγξε το καλώδιο

  • SC014: Παρουσιάστηκε σφάλμα με τη σύνδεση στην υπηρεσία, έλεγξε τη σύνδεση με το διαδίκτυο

  • SB003: Προσπαθείς να δείς σε περισσότερες από το επιτρεπόμενο όριο συσκευές ή δεν έχεις συνδρομή στο συγκεκριμένο κανάλι

  • SC005: Αδυναμία Σύνδεσης/Δεν είναι δυνατός ο συντονισμός στο υπάρχον δίκτυο, έλεγξε τη σύνδεση του αποκωδικοποιητή με το router και κάνε επανεκκίνηση στο router

Αν ο κωδικός σφάλματος παραμένει, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat ή κάλεσε το 13830 για να σε βοηθήσουμε.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group