Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone
Εάν το Vodafone TV app δεν λειτουργεί, δοκίμασε να επανεκκινήσεις την εφαρμογή ή/και τη συσκευή σου. Εάν εμφανίζεται κωδικός σφάλματος «MA103», το όνομα χρήστη ή ο κωδικός πρόσβασης δεν είναι σωστά.
Αν το πρόβλημα παραμένει, δοκίμασε να επανεγκαταστήσεις την εφαρμογή.
Εάν το Vodafone TV app εμφανίζει σφάλμα ΜΑ218, η συσκευή είναι εγγεγραμμένη σε άλλο TV λογαριασμό. Στο παρελθόν είχες συνδεθεί στο Vodafone TV με αυτή την συσκευή με άλλο username/password από αυτό που βάζεις τώρα. Για να αφαιρέσεις μια συσκευή από ένα TV λογαριασμό πρέπει να συνδεθείς με τα αντίστοιχα διαπιστευτήρια στο My Vodafone Web και να επιλέξεις το μενού διαχείριση συσκευών. Πάτα εδώ για να βρεις σχετικές αναλυτικές οδηγίες.
Αν χρειαστείς βοήθεια, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat για να σε βοηθήσουμε.
Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;
Βρες αναλυτικές οδηγίες με εικόνες για τη σύνδεσή σου στο My Vodafone web