Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Αντιμετωπίζω προβλήματα με το Vodafone TV app, τι μπορώ να κάνω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Τεχνική υποστήριξη Vodafone TV
Επίλεξε κατηγορία

Αντιμετωπίζω προβλήματα με το Vodafone TV app, τι μπορώ να κάνω;

Εάν το Vodafone TV app δεν λειτουργεί, δοκίμασε να επανεκκινήσεις την εφαρμογή ή/και τη συσκευή σου. Εάν εμφανίζεται κωδικός σφάλματος «MA103», το όνομα χρήστη ή ο κωδικός πρόσβασης δεν είναι σωστά.

Αν το πρόβλημα παραμένει, δοκίμασε να επανεγκαταστήσεις την εφαρμογή.

Εάν το Vodafone TV app εμφανίζει σφάλμα ΜΑ218, η συσκευή είναι εγγεγραμμένη σε άλλο TV λογαριασμό. Στο παρελθόν είχες συνδεθεί στο Vodafone TV με αυτή την συσκευή με άλλο username/password από αυτό που βάζεις τώρα. Για να αφαιρέσεις μια συσκευή από ένα TV λογαριασμό πρέπει να συνδεθείς με τα αντίστοιχα διαπιστευτήρια στο My Vodafone Web και να επιλέξεις το μενού διαχείριση συσκευών. Εδώ θα βρεις αναλυτικές οδηγίες για τη διαχείριση των συσκευών σου για το Vodafone TV χωρίς αποκωδικοποιητή και εδώ για το Vodafone TV με αποκωδικοποιητή.

Αν χρειαστείς βοήθεια, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat για να σε βοηθήσουμε.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group