Αντιμετωπίζω προβλήματα με το Vodafone TV app, τι μπορώ να κάνω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία
Τεχνική υποστήριξη Vodafone TV

Αντιμετωπίζω προβλήματα με το Vodafone TV app, τι μπορώ να κάνω;

Εάν το Vodafone TV app δεν λειτουργεί, δοκίμασε να επανεκκινήσεις την εφαρμογή ή/και τη συσκευή σου. Εάν εμφανίζεται κωδικός σφάλματος «MA103», το όνομα χρήστη ή ο κωδικός πρόσβασης δεν είναι σωστά.

Αν το πρόβλημα παραμένει, δοκίμασε να επανεγκαταστήσεις την εφαρμογή.

Εάν το Vodafone TV app εμφανίζει σφάλμα ΜΑ218, η συσκευή είναι εγγεγραμμένη σε άλλο TV λογαριασμό. Στο παρελθόν είχες συνδεθεί στο Vodafone TV με αυτή την συσκευή με άλλο username/password από αυτό που βάζεις τώρα. Για να αφαιρέσεις μια συσκευή από ένα TV λογαριασμό πρέπει να συνδεθείς με τα αντίστοιχα διαπιστευτήρια στο My Vodafone Web και να επιλέξεις το μενού διαχείριση συσκευών. Πάτα εδώ για να βρεις σχετικές αναλυτικές οδηγίες.

Αν χρειαστείς βοήθεια, επικοινώνησε με τον Tobi στο live chat για να σε βοηθήσουμε.



Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Inner - Vodafone TV οδηγίες

Χρειάζεσαι βοήθεια με τον Vodafone TV λογαριασμό σου;

Βρες αναλυτικές οδηγίες με εικόνες για τη σύνδεσή σου στο My Vodafone web

Μάθε περισσότερα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2023 Vodafone Group