Πώς κάνω μεταφορά σταθερού τηλεφώνου σε περίπτωση μετακόμισης;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία
Συμβόλαιο σταθερής

Πώς κάνω μεταφορά σταθερού τηλεφώνου σε περίπτωση μετακόμισης;

Σε περίπτωση μετακόμισης θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις τη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας στη νέα σου διεύθυνση, εισάγοντας τη διεύθυνση. Εάν υπάρχει διαθεσιμότητα του δικτύου της Vodafone στην περιοχή που πρόκειται να μετακομίσεις, θα πρέπει να μας στείλεις συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση αλλαγής διεύθυνσης υπηρεσίας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά(αστυνομική ταυτότητα και αντίγραφο ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο ή συμβόλαιο αγοράς ακινήτου), επικοινωνώντας μαζί μας στο 13830 ή μέσω live chat.

  • Για την πορεία ενεργοποίησης της γραμμής σας στη νέα διεύθυνση θα ενημερώνεστε μέσω σύντομων μηνυμάτων (SMS).

  • Μπορείς επίσης, να παρακολουθείς σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της αίτησής σου.

Έλεγξε τις διαθέσιμες ταχύτητες Internet στη νέα σου διεύθυνση

Αν μετακομίζεις και θέλεις να μεταφέρεις τη γραμμή του Vodafone σταθερού σου στη νέα διεύθυνση, κάνε έλεγχο διαθεσιμότητας στην περιοχή σου.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Έλεγχος διαθεσιμοτητας
Inner - Έλεγχος διαθεσιμοτητας

Έλεγχος διαθεσιμοτητας

Έλεγξε τις διαθέσιμες ταχύτητες Internet στην περιοχή σου

Κάνε έλεγχο
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2023 Vodafone Group