Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Επιθυμώ να κάνω μεταβίβαση σταθερού σε κάποιο άλλο πρόσωπο. Τι πρέπει να κάνω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Συμβόλαιο σταθερής
Επίλεξε κατηγορία

Επιθυμώ να κάνω μεταβίβαση σταθερού σε κάποιο άλλο πρόσωπο. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να μεταβιβάσεις την υπηρεσία σου σε κάποιο άλλο φυσικό πρόσωπο, θα πρέπει να μας στείλεις συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση μεταβίβασης υπηρεσίας που θα βρεις εδώ, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, επικοινωνώντας μαζί μας μέσω Tobi στο live chat ή τηλεφωνικά στο 13830.

Τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείς είναι τα παρακάτω.

Φωτοτυπία δελτίου ταυτότητας (και τις 2 όψεις) ή διαβατηρίου:

  • Του υφιστάµενου πελάτη (αιτούντος της µεταβίβασης)

  • Του νέου πελάτη

  • Του κατόχου της πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση πάγιας εντολής, µέσω πιστωτικής κάρτας

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
Inner - Έλεγχος διαθεσιμοτητας

Έλεγχος διαθεσιμοτητας

Έλεγξε τις διαθέσιμες ταχύτητες Internet στην περιοχή σου

Κάνε έλεγχο
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group