Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Γιατί δεν ενεργοποιούνται τα δεδομένα στη συσκευή του κινητού;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Ρυθμίσεις κινητής συσκευής
Επίλεξε κατηγορία

Γιατί δεν ενεργοποιούνται τα δεδομένα στη συσκευή του κινητού;

Παρακάτω θα βρεις διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορείς να κάνεις γρήγορα κάποιους ελέγχους στη συσκευή σου, ώστε να καταλάβεις για ποιο λόγο δεν μπορείς να κάνεις χρήση internet ή αν αφορά θέμα ρυθμίσεων να βάλεις τις σωστές ρυθμίσεις.

Χρειάζεσαι βοήθεια στην ενεργοποίηση των δεδομένων σου;

Μέσα από το live chat της Vodafone, ο TOBi μπορεί να σε βοηθήσει! Συγκεκριμένα:

  • θα σε ενημερώσει αναλυτικά για τις ρυθμίσεις που πρέπει να έχει η συσκευή σου ώστε να λειτουργούν τα δεδομένα

  • θα ελέγξει αν υπάρχει ενεργοποιημένη φραγή δεδομένων στην γραμμή σου

  • σε περίπτωση φραγής, θα σε καθοδηγήσει για το πώς να κάνεις άρση της φραγής και να έχεις ξανά δεδομένα

Για ό,τι χρειάζεσαι από τα παραπάνω, ξεκίνα chat κάνοντας κλικ εδώ, γράψε τον αριθμό του τηλεφώνου σου, και ο TOBi θα αναλάβει τα υπόλοιπα!

Εναλλακτικά, ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες:

  1. Επιβεβαίωσε ότι έχεις επαρκές υπόλοιπο Δεδομένων για χρήση, βάσει του προγράμματος χρήσης ή των πακέτων που έχεις αγοράσει. Μπορείς εύκολα να επιβεβαιώσεις το παραπάνω:

    • μέσα από το My Vodafone App (προϋποθέτει να έχεις συνδεθεί στο internet με WiFi) ή

    • μέσα από το My Vodafone Web ή

    • στέλνοντας δωρεάν κενό SMS στο 1284, αν η γραμμή σου είναι σύνδεση συμβολαίο ή

    • δωρεάν SMS γράφοντας το γράμμα Υ στο 1252 αν η γραμμή σου είνα Καρτοπρόγραμμα ή Καρτοκινητό.

  2. Βεβαιώσου ότι δεν έχεις ενεργοποιημένη φραγή λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών. Αναζήτησε στο ιστορικό μηνυμάτων αν υπάρχει κάποιο SMS που να ενημερώνει για ενεργοποίηση φραγής ή κάνε δοκιμαστική κλήση για να δεις αν το δίκτυο σου επιτρέπει να κάνεις εξερχόμενες κλήσεις.

  3. Κάνε επανεκκίνηση της συσκευής. Ορισμένες φορές, το κινητό χάνει τη σύνδεσή του με την κεραία και η επανεκκίνηση της συσκευής βοηθάει στο να συνδεθεί ξανά! Το συγκεκριμένο βήμα είναι απαραίτητο στις περιπτώσεις που είχες ενεργή φραγή στην γραμμή σου και πρόσφατα έγινε άρση της.

  4. Επιβεβαίωσε στην Κουρτίνα Οθόνης ότι έχεις ενεργά τα Δεδομένα Κινητής και ανενεργό το WiFi.

  5. Επιβεβαίωσε στην Κουρτίνα Οθόνης ότι έχεις την Λειτουργία Πτήσης ανενεργή.

  6. Στην περίπτωση που έχεις δίκαρτη συσκευή θα πρέπει να επιβεβαιώσεις στις ρυθμίσεις ότι έχεις ανοιχτά τα δεδομένα και μάλιστα στην επιθυμητή κάρτα Sim.
    Στον παρακάτω πίνακα, παραθέτουμε ανάλογα με τον κατασκευαστή της συσκευής σου τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να ελέγξεις τις ρυθμίσεις. Αν η συσκευή σου δεν υποστηρίζει 2 κάρτες SIM προχωράς στον επόμενο έλεγχο.

Samsung

Ρυθμίσεις > Συνδέσεις > Διαχείριση καρτών sim > Δεδομένα κινητής τηλεφωνίας (και από εδώ επιλέγεις να ενεργοποιήσεις τα Data σε SIM1/SIM2)

Xiaomi

Ρυθμίσεις > Κάρτες SIM και κινητά δίκτυα > Επιλογή κάρτας (SIM1/SIM2)

Huawei

Ρυθμίσεις > Δίκτυο κινητής τηλεφωνίας > Δεδομένα κινητής τηλεφωνίας (ενεργοποίηση δεδομένων) > κάτω από τον διακόπτη ενεργοποίησης δεδομένων έχει ρυθμίσεις SIM1/SIM2

Άλλες συσκευές Android

Καλύπτονται όλες οι πιθανές εκδοχές από τα παραπάνω

iPhone με φυσική SIM + eSIM

Ρυθμίσεις > Κινητό δίκτυο > Δεδομένα

7. Επιβεβαίωσε στις ρυθμίσεις της συσκευής σου ότι το Internet μέσω διαδικτύου είναι ενεργό.
Στον παρακάτω πίνακα, παραθέτουμε ανάλογα με τον κατασκευαστή της συσκευής σου τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να ελέγξεις τις ρυθμίσεις.

Samsung

Ρυθμίσεις > Συνδέσεις > Χρήση Δεδομένων > Δεδομένα κινητής συσκευής (η ρύθμιση θα πρέπει να είναι ενεργή)

Xiaomi

Ρυθμίσεις > Κάρτες SIM και κινητά δίκτυα > Δεδομένα κινητής τηλεφωνίας (ο διακόπτης πρέπει να είναι On)

Huawei

Ρυθμίσεις > Δίκτυο κινητής τηλεφωνίας > Δεδομένα κινητής τηλεφωνίας (ενεργοποίηση δεδομένων)

Άλλες συσκευές Android

Καλύπτονται όλες οι πιθανές εκδοχές από τα παραπάνω

iPhone με φυσική SIM

Ρυθμίσεις > Κινητό Δίκτυο > Δεδομένα (ο διακόπτης πρέπει να είναι On)

iPhone με φυσική SIM + eSIM

Ρυθμίσεις > Κινητό δίκτυο > Προγράμματα Κινητού Δικτύου - Επιλογή eSIM ή SIM κάρτας > Κινητό Δίκτυο Δεδομένων (Επιβεβαιώνεις ότι είναι ανοιχτός ο διακόπτης “Eνεργοποίηση αυτής της γραμμής”)

8. Έλεγξε στις ρυθμίσεις της συσκευής σου αν είναι σωστή η ρύθμιση στα Ονόματα σημείων Πρόσβασης (APN – Access Point Names). Δες τα βήματα ρύθμισης APN, ανάλογα με τον κατασκευαστή της συσκευής σου.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group