Υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης αυτόματου πακέτου;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία
Καρτοκινητή

Υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης αυτόματου πακέτου;

Μπορείς εύκολα και γρήγορα να ενημερωθείς για τα ενεργά πακέτα ή και να απενεργοποιήσεις ένα αυτόματο πακέτο με τους παρακάτω τρόπους:

Μέσα από το My Vodafone app

Πλοηγήσου στην επιλογή "Πακέτα". Αφού διαλέξεις κατηγορία, θα μπορείς δεις το υπόλοιπο που έχεις σε Ομιλία, SMS ή Internet αντίστοιχα και στη συνέχεια θα εμφανιστούν τα ενεργά πακέτα. Εκεί μπορείς να επίλεξε το πακέτο που επιθυμείς να απενεργοποιήσεις.
Δες αναλυτικά τα βήματα με εικόνες.

Για να ενεργοποιήσεις και πάλι την αυτόματη ανανέωση πακέτου, μπορείς να βρεις οδηγίες με εικόνες εδώ.

Μέσα από το My Vodafone web

Επίλεξε "Ο λογαριασμός μου" από το μενού πάνω δεξιά. Εκεί μπορείς να δεις όλα τα ενεργά πακέτα, να επιλέξεις το αυτόματο πακέτο που επιθυμείς και να το απενεργοποιήσεις.
Δες αναλυτικά τα βήματα με εικόνες.

Εάν θελήσεις να το ενεργοποιήσεις και πάλι, μπορείς να βρεις οδηγίες με εικόνες εδώ.

Μέσα από το LiveChat

Μπορείς να απενεργοποιήσεις το πακέτο που επιθυμείς μιλώντας με τον ΤΟΒi, μέσω LiveChat.

Εναλλακτικά, μπορείς να καλέσεις στο 1252 δωρεάν και να ακολουθήσεις τις φωνητικές οδηγίες.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2023 Vodafone Group