Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Τι κάνω αν έχει μπει φραγή εξερχομένων κλήσεων στο καρτοκινητό μου;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Καρτοκινητή
Επίλεξε κατηγορία

Τι κάνω αν έχει μπει φραγή εξερχομένων κλήσεων στο καρτοκινητό μου;

Στην περίπτωση αυτή χρειάζεται να ελέγξεις τα παρακάτω:

  • Αν είσαι καινούργιος συνδρομητής πρέπει να επιβεβαιώσεις αν έχει γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων σου και να πραγματοποιήσεις μια εξερχόμενη κλήση στο 1252 για να συνδεθείς με το δίκτυο της Vodafone 

  • Ενημερώσου για το υπόλοιπο του χρόνου ομιλία σου και σε περίπτωση χαμηλού υπολοίπου θα πρέπει να προχωρήσεις σε ανανέωση ή σε επέκταση αυτού. Αν έχεις περισσότερο από 3 μήνες να ανανεώσεις το καρτοκινητό σου, μπορείς να κάνεις ανανέωση με τους εξής τρόπους:

    • από ένα κατάστημα Vodafone

    • με κάρτα ανανέωσης καλώντας έπειτα στο 1252

    • να σου προσθέσει κάποιος τρίτος χρόνο ομιλίας από εδώ 

  • Έλεγξε την κάλυψη δικτύου στην περιοχή που βρίσκεσαι

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μίλησε με τον TOBi στο LiveChat.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group