Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Τι είναι η Εγγύηση Ικανοποίησης Δικτύου και πως εφαρμόζεται;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Fiber
Επίλεξε κατηγορία

Τι είναι η Εγγύηση Ικανοποίησης Δικτύου και πως εφαρμόζεται;

Η εγγύηση Ικανοποίησης Δικτύου παρέχεται στα προγράμματα Vodafone Home Double Play & Triple Play Fiber Plus (ταχύτητας 100 Mbps & άνω) και δίνει τη δυνατότητα στον συνδρομητή, εφόσον δε μείνει ικανοποιημένος από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να διακόψει ατελώς το νέο του πρόγραμμά, εντός των 3 πρώτων μηνών από την ημερομηνία ενεργοποίησης.

Η δυνατότητα «Εγγύησης Ικανοποίησης» παρέχεται εφόσον ο συνδρομητής το δηλώσει είτε σε κατάστημα του δικτύου της Vodafone είτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και υπό την προϋπόθεση ότι η καταγγελία της σύμβασης και η επιστροφή του εξοπλισμού θα ολοκληρωθεί εντός δύο (2) μηνών από την κατά τα ως άνω ενημέρωση της Εταιρείας για τη χρήση της συγκεκριμένης δυνατότητας.

Οι συνδρομητές που επιλέγουν αναβάθμιση του προγράμματός τους με αλλαγή ταχύτητας σε πρόγραμμα Vodafone Home Double Play & Triple Play Fiber Plus (σε ταχύτητα 100Mbps και άνω), έχουν τη δυνατότητα υποβάθμισης ατελώς σε πρόγραμμα Double Play Fiber Plus ή Vodafone Home Triple Play Fiber Plus της προηγούμενης εμπορικά διαθέσιμης ταχύτητας, διατηρώντας τη διάρκεια της σύμβασης του νέου προγράμματος με το πάγιο προ αναβάθμισης, χωρίς υποχρέωση επιστροφής του τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και τυχόν παρελκόμενων Wi-Fi Extenders. Αντιστοίχως, τα τέλη διακοπής της σύμβασης για τη διάρκεια του εναπομείναντος χρόνου θα απομειωθούν αναλογικά με το πάγιο.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group