Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Ένεργοποίησα την eSIM σε iPhone και δεν λειτουργούν τα iMessage και FaceTime. Τι να κάνω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

eSIM
Επίλεξε κατηγορία

Ένεργοποίησα την eSIM σε iPhone και δεν λειτουργούν τα iMessage και FaceTime. Τι να κάνω;

Μετά την εγκατάσταση του eSIM προφίλ σε iPhone ενδέχεται να χρειαστεί επανεκίνηση συσκευής. Αν τo iMessage και το FaceTime δεν λειτουργούν, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  1. Πήγαινε στις Ρυθμίσεις της συσκευής

  2. Απενεργοποιήσε το iMessage και το FaceTime για μερικά λεπτά

  3. Kάνε επανεκίνηση της συσκευής

  4. Ενεργοποίησε εκ νέου το iMessage και το FaceTime

Σε κάποιες περιπτώσεις, η συσκευή σου μπορεί να χρειαστεί έως και 24 ώρες για να αναγνωρίσει την eSIM.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Ενεργοποίηση eSIM

Η ενεργοποίηση της eSIM μέσα από το My Vodafone app είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.

Για επιπλέον βοήθεια κάνε chat με τον TOBi.

Κάνε chat
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group