Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Διέγραψα τo eSIM προφίλ της συσκευής μου κατά λάθος, τι μπορώ να κάνω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

eSim
Επίλεξε κατηγορία

Διέγραψα τo eSIM προφίλ της συσκευής μου κατά λάθος, τι μπορώ να κάνω;

Αν έσβησες κατά λάθος το eSIM προφίλ από τη συσκευή σου, μπορείς να συνδεθείς με τους προσωπικούς κωδικούς σου στην εφαρμογή My Vodafone και να το εγκαταστήσεις εκ νέου. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πατήσεις το κουμπί "Μεταφορά σε αυτή τη συσκευή" από το παράθυρο που θα σου ανοίξει στην αρχική οθόνη. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις ήδη ενεργό eSIM προφίλ για τη σύνδεση σου. Δες αναλυτικά τα βήματα με οθόνες.

Εναλλακτικά, αν έχεις αποθηκεύσει κάπου τον QR κωδικό ενεργοποίησης ή έχεις κρατήσει την πλαστική κάρτα που παρέλαβες από το κατάστημα, μπορείς να σκανάρεις εκ νέου το QR με την κάμερα της συσκευής σου. Aπαραίτητη προϋπόθεση είναι να είναι συνδεδεμένη η συσκευή σου σε WiFi δίκτυο ώστε να έχει πρόσβαση στο internet. Τέλος, μπορείς πάντα να επισκεφθείς ένα κατάστημα Vodafone ώστε να σου εκτυπώσουν δωρεάν τον QR κωδικό σου.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Ενεργοποίηση eSIM

Η ενεργοποίηση της eSIM μέσα από το My Vodafone app είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.

Για επιπλέον βοήθεια κάνε chat με τον TOBi.

Κάνε chat
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group