Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Τί πρέπει να κάνω αν έχασα ή μου έκλεψαν τη συσκευή μου;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Έλεγχος & ασφάλεια κινητής συσκευής
Επίλεξε κατηγορία

Τί πρέπει να κάνω αν έχασα ή μου έκλεψαν τη συσκευή μου;

Αν έχασες ή σου έκλεψαν το τηλέφωνο πρέπει να κάνεις τις 2 παρακάτω ενέργειες.

  1. Φραγή SIM Κάλεσε άμεσα στο 13830 ή επικοινώνησε απο τον Tobi στο live chat ώστε να ενεργοποιήσουμε φραγή στη SIM σου για να αποφύγεις ανεπιθύμητες χρεώσεις στο λογαριασμό σου. Αν η απώλεια είναι οριστική, απευθύνσου σε κατάστημα Vodafone, ώστε να προμηθευτείς μία νέα κάρτα SIM και να επανασυνδέσεις τον αριθμό σου σε αυτήν, καθιστώντας τη SIM που εκλάπη ανενεργή. (Δες εδώ για την αντικατάσταση της κάρτας sim)

  2. Κλείδωμα συσκευής Μπορείς να ζητήσεις το κλείδωμα της συσκευής σου προσκομίζοντας σε ένα κατάστημα Vodafone μια βεβαίωση κλοπής από την Αστυνομία, στην οποία να αναγράφεται το IMEI της συσκευής.

Σε περίπτωση που δεν αναφέρεται το IMEI στη βεβαίωση της Αστυνομίας, θα πρέπει να μας φέρεις επιπλέον ένα αποδεικτικό του IMEI, το οποίο μπορεί να είναι:

  • Απόδειξη αγοράς της συσκευής, στην οποία να αναγράφεται το IMEI

  • Τη συσκευασία (κουτί ή κομμάτι αυτής) της συσκευής, με ευδιάκριτο το σημείο που αναγράφεται το IMEI

  • Συμβόλαιο νέας σύνδεσης/ ανανέωσης, όπου αναγράφεται το IMEI

  • Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986, όπου θα δηλώνεται το IMEI της συσκευής.

Αν στη συνέχεια βρεις το τηλέφωνό σου, μπορείς να επισκεφθείς ένα κατάστημα Vodafone και να ζητήσεις την άρση της φραγής.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group