Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Η πληρωμή του λογαριασμού μου απέτυχε και/ή η κάρτα μου απορρίφθηκε. Τι πρέπει να κάνω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Χρεώσεις & πληρωμές λογαριασμών
Επίλεξε κατηγορία

Η πληρωμή του λογαριασμού μου απέτυχε και/ή η κάρτα μου απορρίφθηκε. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν η πληρωμή σου έχει αποτύχει εμφανίζοντας το μήνυμα "Αποτυχία συναλλαγής" ή "Η κάρτα σου απορρίφθηκε", τότε η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε και η κάρτα σου δεν έχει χρεωθεί. Μπορείς να προσπαθήσεις ξανά να κάνεις πληρωμή λογαριασμού, λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω:

  • Βεβαιώσου ότι το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας σου επαρκεί για την πραγματοποίηση της συναλλαγής

  • Βεβαιώσου ότι όλα τα στοιχεία της κάρτας σου (Αριθμός Κάρτας, CVV, Ημερομηνία Λήξης) έχουν καταχωρηθεί σωστά

  • Βεβαιώσου ότι η κάρτα σου δεν έχει λήξει

  • Βεβαιώσου ότι η κάρτα σου δεν υπόκειται σε περιορισμούς όπως π.χ. ημερήσιο όριο συναλλαγών, και ότι δεν έχει δηλωθεί απώλεια ή κλοπή της κάρτας

Εάν όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι σωστά, αλλά η πληρωμή σου απορριφθεί ξανά, τότε συνιστούμε να δοκιμάσεις άλλο τρόπο πληρωμής, ή να επικοινωνήσεις με την τράπεζα ή την εταιρεία έκδοσης της κάρτας σου για να διαπιστώσεις το λόγο αποτυχίας της συναλλαγής.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Επεξήγηση λογαριασμού

Βρες δείγματα λογαριασμών και αναλυτικές επεξηγήσεις για κάθε περιοχή τους,
ανάλογα με την κατηγορία και τον αριθμό των συνδέσεων που έχεις

Μάθε περισσότερα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group