Έχω εξοφλήσει το ποσό του προηγούμενου λογαριασμού μου, αλλά συνεχίζω να βλέπω τη χρέωση στον τρέχοντα λογαριασμό. Τι πρέπει να πληρώσω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία
Χρεώσεις & πληρωμές λογαριασμών

Έχω εξοφλήσει το ποσό του προηγούμενου λογαριασμού μου, αλλά συνεχίζω να βλέπω τη χρέωση στον τρέχοντα λογαριασμό. Τι πρέπει να πληρώσω;

Αυτό σχετίζεται με την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού απο τη Vodafone και την ημερομηνία εξόφλησης απο το συνδρομητή. Δηλαδή, εξόφλησες το λογαριασμό σου ενώ είχε ξεκινησει η διαδικασία της έκδοσης του επόμενου λογαριασμού σου και δεν πρόλαβε να αποτυπωθεί η εξόφληση. 

Αφού έχεις πληρώσει, δε θα πρέπει να σε ανησυχεί το προηγούμενο υπόλοιπο. Θα πρέπει μόνό να εξοφλήσεις το ποσό που αφορά στον τρέχοντα λογαριασμό και αναγράφεται στο πεδίο "Ο μηνιαίος λογαριασμός σας".

Προκειμένου να αποφεύγονται αυτά τα φαινόμενα, σου προτείνουμε να επιλέγεις τους on line τρόπους πληρωμής (Πληρωμή λογαριασμού, My Vodafone web, My Vodafone app) ώστε oι πληρωμές σου να φαίνοται άμεσα στη Vodafone.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Επεξήγηση λογαριασμού img

Επεξήγηση λογαριασμού

Βρες δείγματα λογαρισμών και αναλυτικές επεξηγήσεις για κάθε περιοχή τους,
ανάλογα με την κατηγορία και τον αριθμό των συνδέσεων που έχεις

Μάθε περισσότερα
Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2023 Vodafone Group