Στις περιπτώσεις όπου το πρόγραμμα ομιλίας σας στη Vodafone δεν σας δίνει το δικαίωμα να συμμετέχετε σε μία Προσφορά ή την έχετε ακυρώσει, μπορεί να σας δοθεί η δυνατότητα να καταβάλλετε στη Vodafone ένα μηνιαίο τίμημα ύψους 1,99 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ για να αυξήσετε το μέγεθος του αποθηκευτικού σας χώρου στο Dropbox κατά 25GB μέσω του Backup+ (στο εξής η «Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου»). Το ύψος αυτού του τιμήματος θα αναγράφεται δίπλα στην εν λόγω δυνατότητα επιλογής που θα έχετε στο Backup+.
Η εν λόγω μηνιαία συνδρομή θα συνεχίζεται μέχρι να την ακυρώσετε ( για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε την παρακάτω ενότητα «Ακύρωση»).
1. Οδηγός Εκκίνησης
Για να αξιοποιήσετε πλήρως οποιονδήποτε πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο στο Dropbox στο πλαίσιο της όποιας Προσφοράς (αλλά όχι της Επί Πληρωμή Μηνιαίας Συνδρομής Αποθηκευτικού χώρου) θα πρέπει να ολοκληρώσετε τα βήματα του Οδηγού Εκκίνησης («Get Started») (όπως περιγράφεται στο www.dropbox.com/gs).
Αρχικά, με την εγγραφή σας στην Προσφορά θα έχετε πρόσβαση σε πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο 3GB στο Dropbox (επιπλέον του αποθηκευτικού χώρου που δίνεται με το βασικό πακέτο του Dropbox). Μόνο αφού ολοκληρώσετε τα βήματα του Οδηγού Εκκίνησης θα έχετε πρόσβαση στον υπόλοιπο πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο στο Dropbox που περιλαμβάνεται στην Προσφορά σας. Για παράδειγμα, εάν δικαιούστε επιπλέον 25GB, με την εγγραφή σας στην Προσφορά, θα λάβετε 3GB και με την ολοκλήρωση των βημάτων του Οδηγού Εκκίνησης θα έχετε ακόμα 22GB πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου στο Dropbox, φτάνοντας έτσι το συνολικό χώρο των 25GB.
Εάν εγγραφείτε στην Προσφορά, θα πρέπει να έχετε ολοκληρώσει τα βήματα του Οδηγού Εκκίνησης μέχρι το τέλος της ισχύος της συγκεκριμένης Προσφοράς.
2. Εγγραφή
Θα μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της εγγραφής σας στην Προσφορά ή της Επί Πληρωμή Μηνιαίας Συνδρομής Αποθηκευτικού Χώρου μέσω της σελίδας «Η προσφορά μου» στην υπηρεσία Backup+. Σε αυτήν θα εμφανίζονται τα GB του αποθηκευτικού χώρου στο Dropbox για τα οποία έχετε εγγραφεί, η διάρκεια της δωρεάν Προσφοράς σας (εάν υπάρχει) και το τίμημα που θα χρεωθείτε μετά τη λήξη της Προσφοράς ή της Επί Πληρωμή Μηνιαίας Συνδρομής Αποθηκευτικού Χώρου (κατά περίπτωση).
3. Χρεώσεις και αυτόματη χρέωση μετά τη λήξη της Προσφοράς
Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου
Εάν έχετε εγγραφεί στην παραπάνω Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου, θα λάβετε πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο 25GB στο Dropbox μέσω της υπηρεσίας Backup+ έναντι μηνιαίου τέλους ύψους 1,99 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ το οποίο καθορίζεται στο Backup+ δίπλα σε αυτή τη δυνατότητα.
Προσφορά – Αυτόματη χρέωση για την Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου μετά τη λήξη της περιόδου της Προσφοράς
Καμία χρέωση δε θα γίνεται από εμάς ή το Dropbox για το διάστημα ισχύος οποιασδήποτε Προσφοράς επιπλέον του ποσού που χρεώνεστε ήδη για το πρόγραμμα ομιλίας σας στη τη Vodafone.
Ωστόσο (εκτός κι αν στην Προσφορά που ισχύει για το πρόγραμμα ομιλίας σας ορίζεται κάτι διαφορετικό), στο πέρας της περιόδου της εν λόγω προσφοράς, συμφωνείτε να χρεώνεστε αυτόματα για πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο 25GB στο Dropbox μέσω του Backup+ με μηνιαίο τέλος 1,99 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ , το οποίο ορίζεται δίπλα στην εν λόγω δυνατότητα στο Backup+, μέχρι ή εκτός κι αν ακυρώσετε αυτή τη συνδρομή (όπως καθορίζεται παρακάτω).
Αυτά τα 25GB είναι επιπλέον του αποθηκευτικού χώρου που δίνεται με το βασικό πακέτο του Dropbox και επιπλέον του δωρεάν αποθηκευτικού χώρου που είχατε κατά τη διάρκεια της Προσφοράς.
Πριν από την έναρξη της αυτόματης χρέωσης θα ειδοποιηθείτε μέσω SMS και τότε θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε να μη μεταβείτε στην Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου. Η διαδικασία ακύρωσης περιγράφεται λεπτομερώς παρακάτω.
Η Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου, αν δεν την ακυρώσετε, θα προστίθεται στον μηνιαίο λογαριασμό σας ή θα αφαιρείται από το προπληρωμένο υπόλοιπό σας. Από τη μεριά σας, συμφωνείτε να χρεώνεστε με αυτό το ποσό. Οι πελάτες καρτοκινητής θα πρέπει να έχουν επαρκείς μονάδες στο λογαριασμό τους κάθε μήνα ώστε να συνεχίζεται αδιάλειπτα η καταβολή του μηνιαίου τιμήματος της συνδρομής.
Θα σας ειδοποιήσουμε σε περίπτωση αλλαγής του τιμήματος της Επί Πληρωμή Μηνιαίας Συνδρομής Αποθηκευτικού Χώρου κατά τη διάρκεια ισχύος της παρούσας σύμβασης.
4. Σχέση με τις υπηρεσίες Dropbox και αποδοχή των όρων Dropbox
Εάν αγοράσετε πρόσβαση σε πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο στο Dropbox όπως περιγράφεται στους παρόντες Πρόσθετους Όρους, παραμένετε πελάτης της Vodafone (εκτός από το διάστημα της όποιας περιορισμένου χρόνου Προσφοράς κατά την οποία θα είστε πελάτης του Dropbox).
Για να επωφεληθείτε από την Προσφορά ή την Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου, πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμό στο Dropbox (εάν δεν έχετε ήδη). Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής για τη δημιουργία λογαριασμού στο Dropbox, ορισμένες υπηρεσίες σε σχέση με το Backup+ (όπως για παράδειγμα ο χώρος στο Dropbox), παρέχονται από το Dropbox.
Η χρήση του Dropbox από εσάς υπόκειται στους Όρους Χρήσης της Υπηρεσίας και την Πολιτική απορρήτου του Dropbox που είναι διαθέσιμα στις σελίδες http://www.dropbox.com/terms και https://www.dropbox.com/privacy αντίστοιχα.
Η Vodafone δεν ευθύνεται για την αποθήκευση του περιεχομένου σας στο Dropbox.
5. Ακύρωση
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε οποτεδήποτε την αυτόματη ανανέωση της Επί Πληρωμή Μηνιαίας Συνδρομής Αποθηκευτικού Χώρου.
Δικαιούστε να ακυρώσετε τον επιπλέον αποθηκευτικό χώρο στο Dropbox (συμπεριλαμβανομένης της Επί Πληρωμή Μηνιαίας Συνδρομής Αποθηκευτικού Χώρου) οποτεδήποτε μέσω της σελίδας «Η προσφορά μου» στο Backup+ λογαριασμό σας. Ωστόσο, η ακύρωση αυτού του πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου στο Dropbox δεν συνεπάγεται και την ακύρωση του λογαριασμού σας στο Dropbox. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε το λογαριασμό σας στο Dropbox, παρακαλώ επικοινωνήστε με το Dropbox σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης της Υπηρεσίας του Dropbox.
Μολονότι έχετε το δικαίωμα ακύρωσης της Προσφοράς οποτεδήποτε, εάν το κάνετε, δεν θα μπορείτε να εγγραφείτε εκ νέου στην Προσφορά (εκτός κι αν η Προσφορά ισχύει για όλο το διάστημα ισχύος του προγράμματος ομιλίας σας) και μπορεί να σας δοθεί εναλλακτική επιλογή για να αυξήσετε επί πληρωμή τον αποθηκευτικό σας χώρο στο Dropbox (για παράδειγμα, η Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου). Επιπλέον, εάν ακυρώσετε την Προσφορά όσο αυτή βρίσκεται σε ισχύ, ο επιπλέον αποθηκευτικός σας χώρος δεν θα είναι διαθέσιμος ούτε με τη λήξη της περιόδου της εν λόγω Προσφοράς ούτε με τη λήξη της επόμενης περιόδου ανανέωσης (για παράδειγμα, με τη λήξη της επόμενης μηνιαίας συνδρομής) .
H ακύρωση θα τεθεί σε ισχύ από την επόμενη μηνιαία συνδρομή σας εκτός κι αν την ακυρώσετε σε λιγότερο από 48 ώρες πριν από την έναρξη της επόμενης μηνιαίας συνδρομής σας. Στην περίπτωση που την ακυρώσετε εντός των τελευταίων 48 ωρών, η ακύρωση τίθεται σε ισχύ από την μεθεπόμενη μηνιαία συνδρομή σας. Τυχόν τέλος που καταβάλατε για χρήση μόνο μέρους της μηνιαίας συνδρομής σας δε σας επιστρέφεται.
6. Περίοδος υπαναχώρησης - δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών
Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης από την Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημερομηνίας λήξης της περιόδου Προσφοράς και έναρξης της Επί Πληρωμή Μηνιαίας Συνδρομής Αποθηκευτικού Χώρου.
Προκειμένου να ασκήσετε το ανωτέρω δικαίωμα σας θα πρέπει να ενημερώσετε τη VODAFONE-PANAFON Α.Ε.Ε.Τ., σχετικά με την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε αποστέλλοντας το υπόδειγμα υπαναχώρησης ή οποιαδήποτε άλλη ξεκάθαρη δήλωση στη VODAFONE-PANAFON Α.Ε.Ε.Τ. Τζαβέλλα 1-3, Χαλάνδρι Αττικής, 15231, τηλ. 210 6702000, FAX 210 6703201 (π.χ. με επιστολή που θα αποσταλεί με ταχυδρομείο ή φαξ). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, το οποίο μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα μας http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1720&menuId=1720, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό.
Για να τηρήσετε την ανωτέρω προθεσμία υπαναχώρησης, αρκεί να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν λήξει η προαναφερθείσα προθεσμία υπαναχώρησης.
Στην περίπτωση που ακολουθήσετε την ανωτέρω διαδικασία και υπαναχωρήσετε από την Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου, επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, ήτοι τις τυχόν πληρωμές που έχετε ήδη κάνει στα πλαίσια της μηνιαίας σας συνδρομή, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας περί υπαναχώρησης. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Μετά τη λήξη της Περιόδου Υπαναχώρησης, μπορείτε να ακυρώσετε την Επί Πληρωμή Μηνιαία Συνδρομή Αποθηκευτικού Χώρου σύμφωνα με τα ανωτέρω περιγραφόμενα στο άρθρο 8 περί ακύρωσης της Επί Πληρωμή Μηνιαίας Συνδρομής Αποθηκευτικού Χώρου.