Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Όροι Χρήσης Υπηρεσίας My eBill

Αρχική
Vodafone Ελλάδος
Όροι Χρήσης
Όροι Χρήσης Υπηρεσίας My eBill
Λοιποί όροι υπηρεσιών
Όροι Χρήσης Υπηρεσίας My eBill
12/02/2020

Η εταιρία «VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ.» (εφεξής «VODAFONE»), δημιούργησε την υπηρεσία ηλεκτρονικού λογαριασμού με την ονομασία My eΒill (εφεξής «Υπηρεσία»), η οποία παρέχει στους συνδρομητές συμβολαίου και καρτο-συμβολαίου, ιδιώτες ή επαγγελματίες (εφεξής «Συνδρομητές»), τη δυνατότητα να λαμβάνουν το Λογαριασμό Τελών Κινητής Τηλεφωνίας VODAFONE (εφεξής «Λογαριασμός Τελών») ηλεκτρονικά.

O Συνδρομητής πριν από την εγγραφή του στην Υπηρεσία πρέπει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους χρήσης αυτής, όπως αναλυτικά περιγράφονται στο παρόν κείμενο και να τους αποδεχτεί. Η VODAFONE διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα να τροποποιεί χωρίς προειδοποίηση τους παρόντες Όρους Χρήσης, ενώ αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενσωματώνει κάθε τροποποίηση ή προσθήκη στο παρόν. Σε κάθε περίπτωση η χρήση της Υπηρεσίας συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων χρήσης, όπως αυτοί εκάστοτε ισχύουν.

Με την εγγραφή στο My eBill οι Συνδρομητές αποδέχονται ρητά και ανεπιφύλακτα ότι δεν θα λαμβάνουν έντυπο λογαριασμό.

Για την εγγραφή στο My eBill των Συνδρομητών εταιρικών προγραμμάτων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση η προηγούμενη ενεργοποίηση της υπηρεσίας My account.

Ο Λογαριασμός Τελών του Συνδρομητή θα εκδίδεται μηνιαία και θα αποστέλλεται με SMS στο κινητό τηλέφωνο που είτε έχει καταχωρηθεί στο My account είτε έχει δηλωθεί κατά την ενεργοποίηση του My eBill. Στους Συνδρομητές που έχουν εγγραφεί στο My account ο Λογαριασμός Τελών θα αποστέλλεται και στο email που έχει καταχωρηθεί στο My account. Ειδικά οι Συνδρομητές εταιρικών προγραμμάτων θα λαμβάνουν τα ως άνω SMS μόνο στην περίπτωση που έχουν καταχωρήσει αριθμού κινητού τηλεφώνου στο My account τους.

Με την λήψη των παραπάνω SMS ή/και email, ο Συνδρομητής υποχρεούται να ανοίξει το pdf αρχείο, πατώντας πάνω στον προς τούτο υπερσύνδεσμο (link), προκειμένου να λάβει γνώση του Λογαριασμού Τελών.

Στο pdf αρχείο συμπεριλαμβάνονται και όλες οι ενημερώσεις προς τον Συνδρομητή, καθώς και τυχόν ανακοινώσεις, όπως ακριβώς συμβαίνει και μέσω του έντυπου Λογαριασμού Τελών.

Ο Λογαριασμός Τελών που αποστέλλεται από την VODAFONE κατά τα ανωτέρω με SMS ή/και email αποτελεί τον επίσημο Λογαριασμό Τελών, που θα λαμβάνει στο εξής ο Συνδρομητής (με ή χωρίς ανάλυση κλήσεων) και συνακόλουθα θα αποτελεί επίσημο αποδεικτικό τιμολόγησης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Ο Συνδρομητής δύναται να απενεργοποιήσει οποτεδήποτε την Υπηρεσία My eBill, να αλλάξει το καταχωρηθέν email ή το δηλωθέν κινητό τηλέφωνο στο οποίο επιθυμεί να αποστέλλονται τα SMS.

Με την απενεργοποίηση της Υπηρεσίας My eBill, ο συνδρομητής θα αρχίσει να λαμβάνει έντυπο Λογαριασμό Τελών στη διεύθυνση, που λάμβανε τους έντυπους Λογαριασμούς Τελών και πριν την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας My eBill.

Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής λαμβάνει έναν έντυπο Λογαριασμό Τελών που αφορά περισσότερες συνδέσεις, η Υπηρεσία My eBill και ο Λογαριασμός Τελών που θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά μετά την εγγραφή στην Υπηρεσία My eBill θα αφορά όλες τις συνδέσεις που περιλαμβάνονται στο ίδιο μητρώο Συνδρομητή. Σε περίπτωση που ο Συνδρομητής διατηρεί περισσότερες συνδέσεις για τις οποίες λαμβάνει ξεχωριστό Λογαριασμό Τελών θα πρέπει να ακολουθήσει την ίδια διαδικασία ως προς την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας My eBill, για κάθε Λογαριασμό Τελών ανεξάρτητα από το πόσες συνδέσεις συμπεριλαμβάνονται σε αυτόν.

Ο Συνδρομητής θεωρείται ότι έλαβε γνώση του Λογαριασμού Τελών από την ημερομηνία αποστολής, κατά τα ανωτέρω, του σχετικού SMS ή/και email. Ο Συνδρομητής υποχρεούται να ελέγχει τα εισερχόμενα SMS ή/και email του, προκειμένου να λάβει γνώση για την έκδοση του Λογαριασμού Τελών, καθώς και για κάθε άλλη ενημέρωση που συμπεριλαμβάνεται σε αυτόν (π.χ. μεταβολές χρεώσεων, ενημερώσεις για την πληρωμή του Λογαριασμού Τελών και ειδοποιήσεις για προσωρινή ή οριστική φραγή του κλπ).

Ο Συνδρομητής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ενημέρωση της VODAFONE σε οποιαδήποτε περίπτωση αδυναμίας πρόσβασης/λήψης εισερχομένων SMS στο δηλωθέντα αριθμό κινητού τηλεφώνου ή στο email του και δεν δύναται να επικαλεστεί κανέναν εκ των ως άνω λόγων ως αιτιολογία καθυστερημένης εξόφλησης των λογαριασμών του.

Επίσης ο Συνδρομητής δηλώνει ότι σε περίπτωση που ο/οι τελικοί χρήστης/ες των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών/ συνδέσεων, είναι διαφορετικό/ά πρόσωπο/α, τον/ τους έχει ενημερώσει προσηκόντως και με κάθε πρόσφορο τρόπο για την εν λόγω Υπηρεσία My eBill και για το γεγονός ότι θα λαμβάνει ηλεκτρονικά τους αναλυτικούς Λογαριασμούς Τελών, καθώς και για όλες τις υποχρεώσεις εκατέρωθεν, που απορρέουν από την παρούσα και την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας My eBill.

Κατά τα λοιπά ισχύουν οι όροι χρήσης της Υπηρεσίας My home account και οι όροι σχετικά με την χρήση του ιστοτόπου της VODAFONE και με την Εμπιστευτικότητα: https://www.vodafone.gr/vodafone-ellados/oroi-chrisis/

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group