Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Αγορές από το www.vodafone.gr

Αρχική
Vodafone Ελλάδος
Όροι Χρήσης
Αγορές από το www.vodafone.gr
Vodafone e-shop
Αγορές από το www.vodafone.gr
23/08/2018

1. Εισαγωγή

Το www.vodafone.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου που δημιούργησε η ανώνυμη εταιρεία "VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ" με δ.τ. "VODAFONE - PANAFON", που εδρεύει στο Χαλάνδρι, Τζαβέλλα 1-3, με ΑΦΜ 094349850 και ΔΟΥ ΦΑΕΕ Αθηνών, τηλ. 210-6702000 (στο εξής VODAFONE). Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της Vodafone το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.vodafone.gr. Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα οι χρήστες παραχωρούν την συγκατάθεσή τους στους κατωτέρω όρους και προϋποθέσεις. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις, τότε οφείλει να μην προβεί σε χρήση της. 
 

2. Όροι της σύμβασης

Η Vodafone διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών, οποτεδήποτε κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε αλλαγή μέσω από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. 
 

3. Παρεχόμενες πληροφορίες & προϊόντα

H Vodafone δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο site, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα του www.vodafone.gr όσο και των παρεχομένων απ' αυτό υπηρεσιών. Ειδικότερα : Η Vodafone δεν φέρει ευθύνη για ελαττωματικά προϊόντα ή / και αναληθή στοιχεία που αφορούν τα εμπορεύματα προμηθευτών της και περιέχονται στην ιστοσελίδα. Η σχετική ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τους επί μέρους προμηθευτές της. 
 

4. Περιορισμός ευθύνης

Η VODAFONE δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους (και δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παραγράφου 9. «Επιστροφή προϊόντος») Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.vodafone.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.vodafone.gr παρέχει το Περιεχόμενο (πχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου "όπως ακριβώς έχουν". Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της VΟDAFONE δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) από επισκέπτες του διαδικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
 

5. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας 

Αυτή η ιστοσελίδα είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της Vodafone και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. 5.2 . Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας του www.vodafone.gr ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το www.vodafone.gr ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα του www.vodafone.gr ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους. 
 

6. Ευθύνη Χρήστη 

Οι χρήστες αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν τo ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodaofone για: 1. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, 2. πρόκληση βλαβών σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, 3. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου για το οποίο δεν έχετε δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), 4. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, 5. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με email ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, 6. ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων, 7. παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο, 8. συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
 

7. Ασφάλεια 

Η Vodafone αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία, είναι ασφαλείς και απόρρητες.

  • Ασφάλεια

  • Κρυπτογράφηση Κωδικοί Εισόδου (Username) & Ασφαλείας (Password)

  • Απόρρητο Συναλλαγών Ασφάλεια

Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της Vodafone επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους: 

Αναγνώριση Πελάτη 

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σου είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (Username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (Password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείς σου παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σου στοιχεία. Την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσεις τα: username & password, για τη δική σου ασφάλεια, το σύστημα σε υποχρεώνει να μεταβάλλεις τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password).Σου δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλεις τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείς. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σου είσαι εσύ μέσω των ανωτέρω κωδικών και είσαι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητάς του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείς στην άμεση ειδοποίηση μας ,αλλιώς το κατάστημα της Vodafone δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σου δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεσαι. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτεις στη διάθεσή μας με την εγγραφή σου ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σου. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

Ενημερωτικούς καταλόγους και έντυπο υλικό θα λαμβάνεις εφόσον το επιθυμείς και το δηλώσεις κατά τη διάρκεια της εγγραφής σου ως μέλους. Εάν είσαι κάτοχος Σταθερής Διεύθυνσης IP (Static IP address), η Vodafone σου δίνει, προαιρετικά, τη δυνατότητα να την δηλώσεις, ώστε να χρησιμοποιείται μαζί με το username και το password για την αναγνώριση σου, παρέχοντάς σας κατ' αυτόν τον τρόπο ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια. Στην περίπτωση αυτή, παράλληλα με το username και το password, το σύστημα θα ελέγχει πλέον και την IP address που χρησιμοποιείς τη δεδομένη στιγμή για την πρόσβασή σου στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone. Εάν αυτή είναι διαφορετική από εκείνη που έχει δηλωθεί κατά τη στιγμή της καταχώρησής σου, το σύστημα δε θα σε αναγνωρίζει. 

Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων 

Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία Verisign, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών. 

Αυτόματη Αποσύνδεση 

Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα για 30 λεπτά γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone. 

Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall) 

Η πρόσβαση στα συστήματα της Vodafone (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/επισκέπτες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρίας. 

Κρυπτογράφηση 

Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσής σου (online session) με το ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone, όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά σου στοιχεία κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL 128-bit. Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κάθε φορά που συνδέεσαι με το ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σου και τα συστήματα της Vodafone κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού 128 bits. Δηλαδή, κάθε φορά που στέλνεις πληροφορίες προς το σύστημα, ο browser σου τις κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 128 bits και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα. Το σύστημα της Vodafone αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσή σου με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της Vodafone, σου αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης. 

Κωδικοί Εισόδου (Username) & Ασφαλείας (Password) 

Για την είσοδό σου στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone χρησιμοποιείς δύο κωδικούς, τον Kωδικό Εισόδου (Username) και τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (Password). Το σύστημα σε υποχρεώνει να μεταβάλλεις τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) την πρώτη φορά που θα καταχωρήσεις τους κωδικούς σου (Εισόδου και Ασφαλείας), για τη δική σου ασφάλεια. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone σου δίνει τη δυνατότητα να μεταβάλλεις τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείς και θα σου συνιστούσαμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζεις το password σου σε τακτά διαστήματα και να αποφεύγεις τη χρήση των ίδιων κωδικών. 

Απόρρητο Συναλλαγών 

Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce. Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον πελάτη/συνδρομητή στη Vodafone είναι εμπιστευτικές και η Vodafone έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα: 

Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σου και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σου.
Η Vodafone δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσένα ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

Στην περίπτωση που η Vodafone χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.
Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσένα καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείς να τεκμηριώσεις την ύπαρξη λάθους.
Για τη δική σου ασφάλεια, θα πρέπει και εσύ να χειρίζεσαι όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνεις σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.
 

8. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων 

Κατά την επίσκεψή σου στις σελίδες του www.vodafone.gr και προκειμένου να παραγγείλεις προϊόντα ή και υπηρεσίες Vodafone, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σου ώστε να σε ενημερώνουμε για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μας, είναι πιθανό να σου ζητηθεί να δηλώσεις στοιχεία που σε αφορούν (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.). Tα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνεις οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.vodafone.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR). Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.vodafone.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σου δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είσαι εγγεγραμένος σε κάποια υπηρεσία του www.vodafone.gr τα οποία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων, τα δικαιώματά σου και τον τρόπο άσκησης τους, μπορείς να επισκεφθείς τη σχετική ιστοσελίδα της Εταιρίας (Πολιτική Προστασίας Ιδιωτικότητας και Προσωπικών Δεδομένων, https://www.vodafone.gr/our-privacy-n-cookies-policy).
 

9. Προϊόντα 

Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα με την ένδειξη «περιορισμένη διαθεσιμότητα». Επίσης οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της VODAFONE 

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Vodafone μπορεί να πραγματοποιηθεί στις εξής περιπτώσεις: 

  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες λανθασμένα και με υπαιτιότητα της Vodafone πουλήθηκαν προϊόντα (λάθος στην παραγγελιοληψία, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π .Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης αφού έχει παραλάβει. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση.

  2. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με υπαιτιότητα της Vodafone πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ. λ. π.).Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δεν θα αποδεχτεί την όποια επιστροφή και συνεπώς δε θα προβεί σε αντικατάσταση. Επιπλέον σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν για αντικατάσταση και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία / αγορά.

  3. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και η εγγύηση έχει δοθεί από την Vodafone και όχι από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Στις περιπτώσεις αυτές εμπίπτουν τα προϊόντα που παράγονται από την εταιρεία (πακέτα σύνδεσης), ορισμένα αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας κ.λ.π. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση.

  4. Οι κατασκευάστριες εταιρίες ορίζουν 12μηνη εγγύηση για τα original αξεσουάρ και 24μηνη για τα Vodafone και των άλλων προμηθευτών από την ημερομηνία αγοράς κατά την οποία ο πελάτης αγόρασε το προϊόν (εξαιρούνται οι μπαταρίες). Όλες οι μπαταρίες θα έχουν εγγύηση για 3 μήνες από την ημερομηνία αγοράς με την προϋπόθεση ότι δεν ανάβει καθόλου η συσκευή και δεν έχει καθόλου ισχύ. Στην περίπτωση που η διάρκεια αναμονής της μπαταρίας είναι μειωμένη δεν γίνεται αντικατάσταση.

Για όλες τις περιπτώσεις (εκτός της 4) το χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν μπορεί να παρατείνεται πέραν των 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την απόδειξη αγοράς η οποία θα αναφέρει την ημερομηνία αγοράς. 

Για τις περιπτώσεις 1 & 3 τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, ενώ για την 2 περίπτωση πρέπει να είναι στην κατάσταση στην οποία παραδόθηκε στον πελάτη. Στις περιπτώσεις (1, 3 & 4) όπου τα προϊόντα δεν επιστραφούν σε άριστη κατάσταση, τότε η εταιρία δεν θα προβεί σε αντικατάσταση. 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη 

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος. Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων από τον ίδιο τον πελάτη στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα, στο οποίο βρίσκεται η έδρα του ΗΚ, κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 13830. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχει παραβιαστεί η συσκευασία) μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Σε περίπτωση που ο πελάτης την ίδια ημέρα που του έγινε η παράδοση του προϊόντος δεν είναι ικανοποιημένος για προσωπικούς λόγους (π.χ. εμφάνιση συσκευής, χρώμα κ.ο.κ.) θα μπορεί να το αντικαταστήσει εφόσον:

  1. Επικοινωνήσει την ίδια μέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

  2. Δεν έχει χρησιμοποιήσει την συσκευή .

  3. Δεν έχει χάσει κάποιο από τα έγγραφα.

  4. Επιλέξει συσκευή η οποία έχει μεγαλύτερο κόστος από την συσκευή που επιθυμεί να αντικαταστήσει και να πληρώσει τη διαφορά.

  5. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν επιτρέπονται οι αντικαταστάσεις εμπορευμάτων. 

10. Εγγραφή νέου μέλους 

Πως εγγράφομαι και ολοκληρώνω αγορά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Vodafone 

Οι αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Vodafone ολοκληρώνονται σε τέσσερα βήματα. Αρχικά επιλέγεις το αντικείμενο το οποίο θέλεις να αγοράσεις το οποίο αποθηκεύεται στο καλάθι σου. Τα αντικείμενα τα οποία είναι διαθέσιμα είναι συσκευές με συμβόλαιο ή χωρίς και διάφορα αξεσουάρ. Μόλις αποφασίσεις ότι ολοκληρώσες τις επιλογές σου, χρησιμοποίησε το κουμπί «Αγορά» το οποίο σε οδηγεί είτε να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου αν είσαι ήδη εγγεγραμμένος χρήστης στο My Account της Vodafone, είτε να συμπληρώσεις το e-mail σου ώστε να εγγραφείς στο “My Account”. Αμέσως αποκτάς πλήρη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα και οδηγείσαι στο δεύτερο βήμα των αγορών το οποίο είναι η συμπλήρωση των στοιχείων αποστολής. Το επόμενο βήμα είναι η συμπλήρωση των στοιχείων πληρωμής. Πληρωμές γίνονται είτε με αντικαταβολή είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Εάν επιλέξεις την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, η χρέωση γίνεται μέσω της τράπεζάς σου εκείνη τη στιγμή. Σε αυτό το βήμα μπορείς να επιλέξεις και το είδος του παραστατικού (απόδειξη ή τιμολόγιο) το οποίο επιθυμείς. Το τέταρτο και τελευταίο βήμα είναι η ολοκλήρωση της αγοράς σου κατά την οποία ενημερώνεσαι για την επιτυχή έκβαση της αγοράς και τον κωδικό της. 

**Τι γίνεται εάν ξεχάσω το password στο www.vodafone.gr** 

Πήγαινε στην επιλογή «Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου» 

Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά στοιχεία; 

Χρησιμοποιώντας την επιλογή "Αλλαγή Στοιχείων" και αφού συμπληρώσεις το όνομα και τον κωδικό χρήστη για την εισαγωγή σου στο σύστημα μπορείς να αλλάξεις μέρος των προσωπικών σου στοιχείων (για λόγους ασφαλείας). Αφού ολοκληρώσεις τις αλλαγές θα κάνεις κλικ στο Link "Αποθήκευση".
 

11. Παραγγελίες 

Διεκπεραίωση παραγγελιών - Πολιτική τιμών 

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες και πραγματοποιούνται αποστολές μόνο εντός του Ελλαδικού χώρου. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. 

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο ΦΠΑ).Το www.vodafone.gr διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ευνόητο είναι ότι ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του εμπορεύματος από το κατάστημα Vodafone, το τίμημα το οποίο ανεγράφετο στους οικείους τιμοκαταλόγους γι' αυτό το προϊόν κατά το χρόνο παραγγελίας. Ρητώς διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση που η παραλαβή και πληρωμή πραγματοποιηθεί, κατόπιν επιλογής του πελάτη/χρήστη, σε κατάστημα που λειτουργεί εμπορικός συνεργάτης της Vodafone, η τιμή λιανικής πώλησης των συσκευών/αξεσουάρ ενδέχεται να διαφοροποιείται από την αναγραφόμενη στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) της Vodafone.

Επιβεβαίωση της παραγγελίας

Μετά την παραγγελία σου θα επικοινωνήσουμε μαζί σου μέσω email (στην από εσένα υποδειχθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση) ή / και τηλεφώνου για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σου. 

Ακύρωση παραγγελίας 

Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου μόνο όσο είναι σε κατάσταση "Εκκρεμεί". 

Τροποποίηση παραγγελίας 

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δε μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εφόσον επιθυμείς κάτι τέτοιο θα πρέπει να προβείς σε ακύρωση της παραγγελίας, (όσο είναι σε κατάσταση εκκρεμή) και να επιλέξεις εκ νέου τα προϊόντα. 

Παρακολούθηση παραγγελίας 

Έχεις την δυνατότητα να παρακολουθήσεις την πορεία διεκπεραίωσης της παραγγελίας σου, μέσω των ενημερωτικών email που λαμβάνεις κάθε φορά που η παραγγελία σου αλλάζει στάδιο (επεξεργασία - αποστολή - ολοκλήρωση - απόρριψη- ακύρωση). Επίσης και μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχει αντίστοιχο πεδίο "Οι παραγγελίες μου", στο οποίο μπαίνοντας και δίνοντας τους κωδικούς σου (username και password), μπορείς να ενημερωθείς για το στάδιο της παραγγελίας σου, ανά πάσα στιγμή. 

Διαθεσιμότητα προϊόντων 

Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παράγγειλες δεν είναι διαθέσιμα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου μέσω email ή / και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να σε ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, έχεις τη δυνατότητα, εφόσον κρίνεις ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σε ικανοποιεί, να ζητήσεις την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία σου μπορεί να εκτελείται κανονικά. 

Παραλαβή παραγγελίας 

Στην περίπτωση που ο αιτών την παραγγελία (παραλήπτης) και o αγοραστής είναι διαφορετικά πρόσωπα για την παράδοση του προϊόντος απαιτείται η επίδειξη στον ταχυμεταφορέα της πρωτότυπης ταυτότητας ή διαβατηρίου του αιτηθέντος την παραγγελία και η καταγραφή των προσωπικών του στοιχείων. Στην περίπτωση αγοράς με χρέωση πιστωτικής κάρτας, κατά την παραλαβή του προϊόντος απαιτείται επίδειξη της πιστωτικής κάρτας του αγοραστή στον ταχυμεταφορέα.

12. Τρόποι Πληρωμής 

Μέσω Πιστωτικής κάρτας 

Έχεις την δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών σας μέσω πιστωτικής κάρτας Visa, Mastercard, American Express και Diners ή χρεωστικής κάρτας Visa Electron και Maestro. 

Η χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας. Στην περίπτωση διαφορετικού αγοραστή και διαφορετικού κατόχου κάρτας, απαιτείται ειδική επικυρωμένη από αστυνομικό τμήμα εξουσιοδότηση του κατόχου προς τον αγοραστή για χρήση της κάρτας του.

* Σε κάθε περίπτωση αγοράς, η αποστολή της εξουσιοδότησης με fax θα πρέπει να προηγείται των άλλων διαδικασιών. Η πρωτότυπη εξουσιοδότηση παραδίδεται στο courier μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά κατά περίπτωση.

* Στην περίπτωση αγοράς κινητού με σύνδεση η χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας πραγματοποιείται μετά την ολοκλήρωση του πιστωτικού ελέγχου και πριν την αποστολή της συσκευής και της προς υπογραφή αίτησης στον πελάτη. 

Με Αντικαταβολή κατά την παράδοση 

Έχεις την δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών σου μέσω αντικαταβολής στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας, δηλαδή κατά την παράδοση των προϊόντων της παραγγελίας σου. Και στους δύο τρόπους πληρωμής έχεις την δυνατότητα επιλογής έκδοσης είτε αποδείξεως λιανικής είτε τιμολογίου. 
 

13. Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής 

Χρόνος παράδοσης 

Η παράδοση γίνεται μέσα στις 2-4 επόμενες εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον προηγούμενα έχεις ενημερωθεί, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί. 

Τρόποι παράδοσης 

Η παραλαβή των προϊόντων της παραγγελίας σου μπορεί να πραγματοποιηθεί με 2 τρόπους. Μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (Courier) ή μέσω Vodafone καταστήματος. 

Έξοδα αποστολής

  • Για παραγγελίες συσκευών με νέα σύνδεση στο δίκτυο Vodafone δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση.

  • Για παραγγελίες προγραμμάτων με συμβόλαιο ή καρτοκινητής δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση.

  • Για παραγγελίες συνολικού κόστους ίσου ή μεγαλύτερου των € 90, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση.

  • Για παραγγελίες αξεσουάρ συνολικού κόστους ίσου ή μεγαλύτερου των € 35, δεν υπάρχει επίσης καμία επιβάρυνση.

  • Για παραγγελίες άλλων προϊόντων του e-shop ή αξίας μικρότερης των προαναφερθέντων ποσών, επιβαρύνεσαι με ένα από τα εξής ποσά: Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες που δε θα επιβαρύνονται με κόστος παράδοσης είναι:

Οι παραγγελίες συνολικού κόστους ίσου ή μεγαλύτερου των 90€ Οι παραγγελίες με νέα σύνδεση σε οποιοδήποτε από τα προγράμματα συμβολαίου της Vodafone Οι παραγγελίες με σύνδεση καρτοκινητής Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται με αναβάθμιση συσκευής (για ανανέωση προγράμματος συμβολαίου) Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, οι παραγγελίες με συνολικό κόστος μικρότερο των 90€ θα επιβαρύνονται με το ποσό των 5€ ανεξαρτήτου περιοχής της Ελλάδας.

 

14. Απαιτούμενα δικαιολογητικά για νέους συνδρομητές 

Τα δικαιολογητικά σύνδεσης που θα πρέπει να προσκομίζονται, είναι: 

Αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας 

Δελτίο ταυτότητας από ελληνική αρχή (Αστυνομία, Σώματα Ασφαλείας, Στρατός) Ή Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς Ή Διαβατήριο (σε ισχύ) ή 'Άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ή δικύκλου που να έχει εκδοθεί στην Ελλάδα 

Αποδεικτικό Διεύθυνσης Κατοικίας/Αποστολής Λογαριασμών 

Εκκαθαριστικό του εκάστοτε τρέχοντος ή αμέσως προηγούμενου οικονομικού έτους ή Δήλωση φορολογίας εισοδήματος (μηχανογραφημένη) τρέχοντος ή προηγούμενου οικονομικού έτους ή Μηχανογραφημένα τέλη κυκλοφορίας τρέχοντος οικονομικού έτους ή Μηχανογραφημένη φορολογική ενημερότητα (σε ισχύ) ή 'Αδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου ή δικύκλου τελευταίων 2 ετών ή Λογαριασμός ΔΕΚΟ (που να αναγράφει το ΑΦΜ του πελάτη) τελευταίου τετραμήνου και εξοφλημένος. 

Πρόσθετα δικαιολογητικά 

Εξουσιοδότηση: Απαιτείται σε κάθε περίπτωση που η αίτηση συνδρομής υποβάλλεται από τρίτο πρόσωπο, για λογαριασμό του αιτούμενου συνδρομητή. Η εξουσιοδότηση γίνεται δεκτή όταν αναφέρει:

  1. Τα πλήρη στοιχεία των προσώπων υπέρ των οποίων υποβάλλονται οι αιτήσεις συνδρομής

  2. Τα πλήρη στοιχεία των προσώπων που εξουσιοδοτούνται

  3. Συγκεκριμένα το σκοπό για τον οποίο παρέχεται η εξουσιοδότηση, δηλαδή ότι χορηγείτε προκειμένου να υποβληθεί αίτηση συνδρομής για παροχή συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας από τη Vodafone

  4. Να φέρει σφραγίδα επιβεβαίωσης του γνήσιου των υπογραφών των προσώπων που παρέχουν τις εξουσιοδοτήσεις

Η θεώρηση του γνήσιου των υπογραφών, γίνεται από οποιαδήποτε Δημόσια Αρχή (Δήμο, Αστυνομία, Σώματα Ασφαλείας, Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών), οποιαδήποτε Τράπεζα καθώς και από Δικηγόρους και Συμβολαιογράφους. 

Για όσους δεν είναι Έλληνες υπήκοοι, απαιτούνται τα παρακάτω αποδεικτικά ταυτοπροσωπίας (τα αποδεικτικά διεύθυνσης και οικονομικά στοιχεία παραμένουν όπως ισχύουν για όλους τους ιδιώτες): 

Διαβατήριο (σε ισχύ) ή Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Αλλοδαπού (σε ισχύ) ή Άδεια Παραμονής ή Κάρτα Εργασίας ανεξαρτήτως ημερομηνίας λήξης χωρίς αποδεικτικό κατάθεσης αίτησης ανανέωσης στη Νομαρχία. Απαιτούμενα δικαιολογητικά για ήδη συνδρομητές Αν ο αιτούμενος διαθέτει άλλη ενεργή σύνδεση και ζητά πρόσθετη σύνδεση (επέκταση), τα δικαιολογητικά μπορούν να μειωθούν σε: Εφ' όσον δεν αλλάζουν τα σταθερά στοιχεία ή ο τρόπος πληρωμής σε σχέση με τις άλλες συνδέσεις του, απαιτείται μόνο αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας και ο τελευταίος λογαριασμός Vodafone. 
 

15. Εγγύηση 

Σε όλα τα διαρκή εμπορεύματα προσφέρεται η εγγύηση του κατασκευαστή, τα κύρια στοιχεία της οποίας αναγράφονται στην περιγραφή του εμπορεύματος. Εάν, πριν πραγματοποιήσεις μία αγορά, έχεις οποιαδήποτε απορία σχετικά με το προϊόν ή τον χρόνο της προσφερόμενης εγγύησης μπορείς να απευθυνθείς στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone (τηλ: 13830). 

  

16. Service κινητών τηλεφώνων 

Με την παράδοση της συσκευής σου στη Vodafone για επισκευή, συμφωνείς με τους κάτωθι όρους:

Η εγγύηση της συσκευής έχει τη διάρκεια που ορίζει ο κατασκευαστής. Ο χρόνος εγγύησης υπολογίζεται από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση της βλάβης εφ’ όσον πληρούνται σωρευτικά οι παρακάτω όροι:

  • Η βλάβη δεν πρέπει να είναι αποτέλεσμα κακής χρήσης, αμέλειας, υγρασίας, παραβίασης των ορίων λειτουργίας που θέτει ο κατασκευαστής (θερμοκρασία, τάση φόρτισης, χρήση μη εγκεκριμένων αξεσουάρ κλπ), φυσικής φθοράς, ή άλλων εξωγενών παραγόντων καθώς και να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (ΙΜΕΙ, serial no, service tag) με οποιοδήποτε τρόπο

 

  • Να μην έχει γίνει ανεπιτυχής ή επιτυχής επισκευή, προσπάθεια επισκευής ή επέμβασης στη συσκευή ή στο λογισμικό αυτής (ξεκλείδωμα, αλλαγή παραμέτρων κλπ.) από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό:

1. Σε περίπτωση βλάβης εκτός εγγύησης θα ενημερώνεσαι για την εκτίμηση αρχικού κόστους επισκευής. Η αποστολή στο επισκευαστικό κέντρο του κατασκευαστή θα γίνεται μόνο εφόσον έχεις αποδεχθεί το κόστος αυτό.

2. Σε περίπτωση όπου το επισκευαστικό κέντρο θα εντοπίσει βλάβη εκτός εγγύησης για την οποία δεν έχεις ενημερωθεί, θα σου ζητείται η έγκριση της δαπάνης προτού το επισκευαστικό κέντρο προχωρήσει στην επισκευή. Σε περίπτωση άρνησής σου, η συσκευή θα επιστρέφεται στο κατάστημα για να την παραλάβεις ανεπισκεύαστη

3. Για κάθε συσκευή που παραδίδεις στη Vodafone, αποδέχεσαι την αρχική κατάσταση της συσκευής (χτυπήματα, γρατσουνιές κτλ) όπως αυτά αναφέρονται στο έντυπο αναφοράς βλάβης και βεβαιώνεις ότι τα συγκεκριμένα ελαττώματα υπήρχαν στη συσκευή σου πριν την παράδοση αυτής στη Vodafone.

4. Το επισκευαστικό κέντρο του κατασκευαστή δύναται να προβαίνει σε επαναπρογραμματισμό ή αναβάθμιση του λογισμικού της συσκευής  στα  πλαίσια των οδηγιών των κατασκευαστριών εταιρειών. Στην περίπτωση επαναπρογραμματισμού ή αναβάθμισης, είναι πολύ πιθανόν να διαγραφούν όλα τα αποθηκευμένα στοιχεία στη μνήμη της συσκευής ή και στην κάρτα μνήμης (τηλεφωνικός κατάλογος, μηνύματα, φωτογραφίες, μουσική κλπ) για τα οποία η Vodafone δε φέρει καμία ευθύνη. 

5. Κατά τη διάρκεια επισκευής η Vodafone δεν ευθύνεται για τυχόν απώλειες δεδομένων που έχουν αποθηκευτεί στη συσκευή. Για τη διατήρηση των πληροφοριών και των αρχείων που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή  σας, συνίσταται η τήρηση αντιγράφων ασφαλείας (backup) από εσένα και η αφαίρεση της κάρτας μνήμης από τη συσκευή. Η κάρτα μνήμης θα μείνει στην κατοχή σου.

6. Η Vodafone δεν φέρει καμία ευθύνη για μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο κινητό κατά τη διάρκεια της επισκευής. Συνίσταται η διαγραφή εμπιστευτικών ή απόρρητων πληροφοριών από τη συσκευή σου πριν την παράδοση για επισκευή.

7. Η Vodafone δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις επισκευών οι οποίες οφείλονται σε αδυναμία παράδοσης των απαραίτητων ανταλλακτικών ή εξαρτημάτων από τον κατασκευαστή 

8. Στη περίπτωση που παραλάβαις συσκευή αντικατάστασης για το διάστημα επισκευής της δική σου, υποχρεούσαι κατά την παραλαβή της δικής σου συσκευής να επιστρέψεις τη συσκευή αντικατάστασης μαζί με τον φορτιστή και την μπαταρία στην κατάσταση στην οποία τα έχεις παραλάβει. Στην περίπτωση μη παράδοσης της συσκευής αντικατάστασης ή / και φορτιστή ή / και μπαταρίας λόγω απώλειας, ή παράδοσης με εμφανή σημάδια κακής χρήσης ή και υγρασίας, υποχρεούσαι να καταβάλεις εφάπαξ το ποσό κόστους της συσκευής αντικατάστασης.

9. Η μη παραλαβή της παραδοθείσας από εσένα συσκευής, επί τριμήνου από την ημερομηνία παράδοσής της στο κατάστημα, δίνει το δικαίωμα στην Vodafone να την εκποιήσει, για κάλυψη μέρους των εξόδων διαδικασίας επισκευής της.

17. Γενικά

Ισχύον Δίκαιο και Δικαιοδοσία - Αυτοί οι Όροι και οι Προϋποθέσεις διέπονται από και ερμηνεύονται σύμφωνα με το δίκαιο και τους νόμους της Ελλάδος και οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από την παρούσα σύμβαση, αποκλειστική δικαιοδοσία ορίζεται αυτή των Ελληνικών δικαστηρίων.

Ανεξαρτησία - Οι παρόντες Όροι και οι Προϋποθέσεις είναι ανεξάρτητοι με την έννοια ότι οποιοσδήποτε όρος κριθεί άκυρος, οι υπόλοιποι Όροι και Προϋποθέσεις παραμένουν σε ισχύ ως εάν ο άκυρος όρος δεν υφίστατο εξ αρχής.

Παραίτηση - Η αδυναμία της Vodafone να ασκήσει οποιοδήποτε συγκεκριμένο δικαίωμα ή πρόβλεψη αυτών των Όρων και των Προϋποθέσεων δεν θα θεωρηθεί παραίτηση ενός τέτοιου δικαιώματος ή πρόβλεψης εκτός κι αν αναγνωριστεί και συμφωνηθεί από τη Vodafone εγγράφως.

Εγγυήσεις - Αναγνωρίζετε και συμφωνείτε ότι η αποδοχή εκ μέρους σας των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων δεν βασίζεται ούτε και διορθώνεται με, οποιαδήποτε δήλωση, εκπροσώπηση, εγγύηση ή αντίληψη (με αμέλεια ή χωρίς) οποιουδήποτε ατόμου (είτε συμβαλλομένου αυτών των Όρων και των Προϋποθέσεων είτε όχι) άλλου από αυτά που περιγράφονται ρητά σε αυτούς τους Όρους και τις Προϋποθέσεις ως εγγύηση. Όμως, τίποτα σε αυτές τις Παραγράφους, δεν θα λειτουργήσει προς περιορισμό ή εξαίρεση οποιασδήποτε ευθύνης ή απάτης.

Εκχώρηση - Με τη αποδοχή αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων αναλαμβάνετε να μην εκχωρήσετε, μεταπωλήσετε, επαναεκμισθώσετε ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο μεταβιβάσετε τα δικαιώματά σας ή τις υποχρεώσεις σας σύμφωνα με αυτούς τους Όρους και τις Προϋποθέσεις ή κάποιο τμήμα τους. Παραβίαση αυτού το περιορισμού κατά οποιονδήποτε τρόπο, θα έχει σαν αποτέλεσμα την άμεση λήξη των Υπηρεσιών από τη Vodafone. Η Vodafone δύναται να παραχωρήσει αυτούς τους Όρους και τις Προϋποθέσεις εν μέρει ή εξ ολοκλήρου σε τρίτους, κατά την κρίση της.

Ανωτέρα Βία - Η Vodafone δεν θα φέρει ευθύνη και δεν θεωρείται παραβίαση των παρόντων Όρων και των Προϋποθέσεων που οφείλεται σε γεγονός Ανωτέρας Βίας περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, απρόοπτων φαινομένων, σφοδρών καιρικών συνθηκών, πράξεων ή παραλείψεων της Κυβέρνησης ή των χειριστών δημοσίων τηλεφώνων ή άλλης αρμόδιας αρχής ή άλλων.

Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group