Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

How can I change the voicemail message for a Hunt Group or call queue in the One Net admin tool (web portal)?

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

How can I change the voicemail message for a Hunt Group or call queue in the One Net admin tool (web portal)?

Through the One Net management tool, you can easily and quickly change the audio messages for a Hunt Group or a Call Queue. For example, if your business is closing for a holiday period, you may need to update the welcome audio message.

IMG - Onenet login

Σύνδεση στην πλατφόρμα

Χρησιμοποίησε το όνομα χρήστη και κωδικό σου, στο www.onenet.vodafone.gr.

Αντιμετωπίζεις πρόβλημα με την είσοδο; Δες εδώ.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

IMG - FAQ category - Vodafone One Net

Vodafone One Net

Ολοκληρωμένα προγράμματα σταθερής
& Internet για την επιχείρησή σου

Μάθε περισσότερα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης