Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

How do I activate call forwarding from the main number of a Hunt Group or a call queue to another mobile or landline?

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

How do I activate call forwarding from the main number of a Hunt Group or a call queue to another mobile or landline?

Through the One Net management tool, you can easily and quickly activate call forwarding for the main number of a Hunt Group or a Call Queue to any other mobile or landline number of your choice. For example, your business might be closing for holidays for a period of time, so you need to temporarily activate call forwarding.

IMG - Onenet login

Σύνδεση στην πλατφόρμα

Χρησιμοποίησε το όνομα χρήστη και κωδικό σου, στο www.onenet.vodafone.gr.

Αντιμετωπίζεις πρόβλημα με την είσοδο; Δες εδώ.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

IMG - FAQ category - Vodafone One Net

Vodafone One Net

Ολοκληρωμένα προγράμματα σταθερής
& Internet για την επιχείρησή σου

Μάθε περισσότερα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης