Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

The Vodafone TV set-top box has a Wi-Fi connection option but cannot detect my Wi-Fi network.

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

The Vodafone TV set-top box has a Wi-Fi connection option but cannot detect my Wi-Fi network.

If your set-top box has a Wi-Fi connection option but cannot detect your Wi-Fi network, try the following steps:

  • The set-top box can only connect wirelessly to routers that support 5G Wi-Fi.

  • If your router supports 5G Wi-Fi, navigate on the set-top box to the menu "Settings" > "Set-Top Box Settings" > "Network" > "Wi-Fi" and search for available networks.

  • If the issue persists, try moving your router closer to the set-top box and search for available networks again.

If the problem continues, contact TOBi.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης