Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

The Vodafone TV set-top box does not have an option for Wi-Fi connection.

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

The Vodafone TV set-top box does not have an option for Wi-Fi connection.

If your set-top box does not have an option for Wi-Fi connection, try following these steps:

  • Connect an ethernet cable to the ethernet port of the set-top box and the other end to your router.

  • Unplug the set-top box’s power supply from the outlet, wait one minute, and plug it back in.

  • Navigate to the "Settings" > "Set-Top Box Settings" > "Upgrades" menu and check if there is an available upgrade for your set-top box.

If the problem persists, contact TOBi via live chat.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης