Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

I don't see anything on my TV screen.

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

I don't see anything on my TV screen.

You need to perform some simple but essential basic checks:

  • First, make sure that the TV, the set-top box, and the router are all turned on.

  • Especially for the set-top box, check that the indicator light is steadily on. The light should be solid red when in standby mode or white when the set-top box is operating.

  • Check that all cables are properly connected and securely plugged into their ports.

  • Make sure the TV is set to the correct AV channel/input (e.g., HDMI 1, HDMI 2).

If you need any clarification, chat with TOBi on LiveChat.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης