Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

How do I connect equipment (router) that I haven’t purchased from Vodafone?

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

How do I connect equipment (router) that I haven’t purchased from Vodafone?

To connect your equipment, you can follow the instructions provided below:

Basic Equipment Settings

Basic Equipment Features

IMPORTANT: If you are connecting equipment that you did not purchase from Vodafone, you will need to obtain telephony codes. To submit a request for these codes or for more information, call 13830. The completion of your request may take up to 5 business days.

To submit a request for telephony codes, you must call from your landline and have the following available:

  • The mobile phone number you have registered,

  • Your Tax Identification Number (A.F.M.) & ID card number or your passport number

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης