Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Can I request a replacement for my equipment (Router)?

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Can I request a replacement for my equipment (Router)?

Equipment replacement (router) is carried out in the event of a malfunction of your existing equipment. You must first contact the technical support team via chat, who will confirm the defective equipment. If you wish, chat with TOBi on LiveChat.

The replacement process applies in cases where you either purchased your equipment (from a store or via courier) or received it for free (via courier or with a voucher from a store).

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background
TechHub-PromoBanner-Jan2024-innerimg-580x324

Αντιμετωπίζεις θέματα με τη σταθερή σου σύνδεση;

Επισκέψου την τεχνική υποστήριξη, ακολούθησε τα βήματα και βρες τη λύση άμεσα και εύκολα.

Ξεκίνα τα βήματα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης