How can I check if there is a technical issue with my service?
Below you can find information to help you determine if there is a technical issue affecting your service through the My Vodafone app.
1
Από την κεντρική οθόνη επιλέγεις "Υποστήριξη: Επίλυση θεμάτων"
2
Στη συνέχεια επιλέγεις "Διαχείριση τεχνικού θέματος"
3
Στην οθόνη που θα εμφανιστεί επιλέγεις "Πάμε"
4
Επιβεβαιώνεις το σταθερό σου τηλέφωνο και πατάς "Συνέχεια"
5
Το εργαλείο θα κάνει αρχικά έναν τεχνικό έλεγχο στην γραμμή σου. Στη συνέχεια μπορείς να επιλέξεις το θέμα που αφορά τη γραμμή σου και ο ΤΟΒi θα αναλάβει την επίλυσή του