Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Βλέπω για μία ή περισσότερες συνδέσεις μου τους λογαριασμούς στο myDATA, ενώ είναι για προσωπική χρήση και δεν επιθυμώ να γίνεται ανάρτηση, τι μπορώ να κάνω για το διορθώσω;

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Βλέπω για μία ή περισσότερες συνδέσεις μου τους λογαριασμούς στο myDATA, ενώ είναι για προσωπική χρήση και δεν επιθυμώ να γίνεται ανάρτηση, τι μπορώ να κάνω για το διορθώσω;

Μπορείς εύκολα και γρήγορα να συνδεθείς εδώ στο My Vodafone Web για να μας ενημερώσεις για ποια από τις συνδέσεις σου επιθυμείς να γίνεται ανάρτηση στο myDATA και για ποιες όχι.

Αν δεν έχεις κάνει ως τώρα εγγραφή, μπορείς να δεις τα βήματα εδώ.

Τα βήματα για υποβάλεις το αίτημά σου έχουν ως εξής:
Βήμα 1: Αφού κάνεις είσοδο στον λογαριασμό σου, επιλέγεις «Ρυθμίσεις» και μετά «Ενημέρωση ΑΑΔΕ για Ελ. Επαγγελματίες»
Βήμα 2: Επίλεξε Μητρώο
Βήμα 3: Επίλεξε τις συνδέσεις για τις οποίες θα γίνεται ανάρτηση των λογαριασμών. Αν επιθυμείς για καμία γραμμή να γίνεται ανάρτηση επίλεξε «Δεν επιθυμώ ενημέρωση του myDATA»
Βήμα 4: Πάτα Συνέχεια
Επανάλαβε τη διαδικασία, αν χρειάζεται, για να μας ενημερώσεις και για τα υπόλοιπα μητρώα σου.

Επιπλέον, να σε ενημερώσουμε ότι η υποβολή του αιτήματος μπορεί να γίνει μόνο μέσω του My Vodafone Web και όχι από την εφαρμογή.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης