Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

I received some SMS messages about eSIM activation, but I haven’t requested anything like that. What should I do?

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

I received some SMS messages about eSIM activation, but I haven’t requested anything like that. What should I do?

If you received an SMS or email referring to the activation of an eSIM for your number without having requested a SIM card replacement with an eSIM yourself, please contact us urgently at 13830/1399.

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Ενεργοποίηση eSIM

Η ενεργοποίηση της eSIM μέσα από το My Vodafone app είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.

Για επιπλέον βοήθεια κάνε chat με τον TOBi.

Κάνε chat
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης