Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Can I get a payment extension or settlement?

Συχνές ερωτήσεις

Ό,τι ψάχνεις για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Vodafone

Επίλεξε κατηγορία

Can I get a payment extension or settlement?

You can arrange a settlement or request an extension for an overdue balance of more than €20 online through My Vodafone web or the My Vodafone app.

If the payment extension cannot be completed for any of the following reasons (you already have an active payment plan, you have defaulted on a previous payment plan on any of your accounts, or your debt has been overdue for a long period), you will need to pay your balance on time by clicking the "Pay" button. See detailed steps and instructions here for settling your bill.

If you prefer, you can also arrange a payment plan for an overdue balance of more than €20 via chat.

To learn more, once you register and have your login credentials, you can find everything related to your account and your relationship with Vodafone through My Vodafone web and/or the My Vodafone app.

1

Στην αρχική οθόνη βρίσκεις την ενότητα "Ο λογαριασμός μου" και επιλέγεις "Ανάλυση λογαριασμού"

MVA Postpay - Tray Λογαριασμός

Ήταν χρήσιμες οι παραπάνω πληροφορίες;

background

Επεξήγηση λογαριασμού

Βρες δείγματα λογαριασμών και αναλυτικές επεξηγήσεις για κάθε περιοχή τους,
ανάλογα με την κατηγορία και τον αριθμό των συνδέσεων που έχεις

Μάθε περισσότερα
Group Logo

Επαγγελματίες - Εταιρείες
Ίδρυμα Vodafone
Copyright © 2025
Προσωπικά δεδομένα - Cookies
Όροι χρήσης