Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία από τη Vodafone

Αρχική
Digital Press Office
Δελτία Τύπου
Ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία από τη Vodafone
Δελτίο τύπου
Ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία από τη Vodafone
03/12/2015

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η Vodafone παρουσιάζει μία σειρά πρωτοβουλιών οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα σε όλους για ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.• Vodafone Speaking App: Αποτελεί την πρώτη και μοναδική εφαρμογή μετατροπής κειμένου σε ομιλία σε σωστά ελληνικά και απευθύνεται σε χρήστες με ολική απώλεια ή με σοβαρά προβλήματα όρασης. Η εφαρμογή διαθέτει επίσης και τη λειτουργία «Πού βρίσκομαι;» η οποία ενημερώνει για την τρέχουσα τοποθεσία του χρήστη. Μέχρι σήμερα έχουν κατεβάσει την εφαρμογή περισσότεροι από 2.100 χρήστες κινητών συσκευών.• Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφών: Λειτουργεί ως κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μέσω γραπτού μηνύματος στο 13830 και απευθύνεται σε άτομα με προβλήματα ακοής.• Υπηρεσία Φωνητικής Πλοήγησης: Εκφωνεί το περιεχόμενο σελίδων του vodafone.gr και διευκολύνει την πλοήγηση με τη βοήθεια κατάλληλων πλήκτρων. Η υπηρεσία απευθύνεται στους επισκέπτες που αντιμετωπίζουν δυσκολία ανάγνωσης κειμένων, όπως για παράδειγμα, στα άτομα με προβλήματα όρασης, ηλικιωμένους, άτομα με δυσλεξία, αλλά και άτομα που δυσκολεύονται να χειριστούν ηλεκτρονικά μέσα λόγω κάποιας αναπηρίας.Οι πρωτοβουλίες αυτές, εντάσσονται στο ευρύτερο Πρόγραμμα Βιώσιμης Ανάπτυξης της Vodafone. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε vodafone.gr/sustainability.


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group