Μεγάλοι Νικητές των Effie Awards o Κίτσος και η Τασούλα!Η Vodafone απέσπασε το Grand Effie για την διαφημιστική καμπάνια της υπηρεσίας Vodafone Έλεγχος Χρήσης. Στο πλαίσιο της διοργάνωσης του θεσμού «Βραβεία Effie Hellas 2012», η Vodafone απέσπασε συνολικά 3 Βραβεία Effie για τις διαφημιστικές καμπάνιες "Έλεγχος Χρήσης" και "Τηλεϊατρική". Τη μεγαλύτερη διάκριση της διοργάνωσης, το Grand Effie 2012, για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία ανάμεσα σε όλες τις συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες απέσπασε η διαφημιστική καμπάνια για την υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Χρήσης, με πρωταγωνιστές τον Κίτσο και την Τασούλα. Η καμπάνια με έντονο ελληνικό χρώμα παρουσιάζει με απλό και χιουμοριστικό τρόπο μέσα από την ιστορία αγάπης του Κίτσου και της Τασούλας, πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να έχει τον έλεγχο της χρήσης του από το κινητό και τον υπολογιστή όπου και αν βρίσκεται και να επικοινωνεί ξέγνοιαστα χωρίς να σκέφτεται το κόστος. Η καμπάνια κέρδισε το ενδιαφέρον και την αγάπη των συνδρομητών της Vodafone αφού απάντησε στις πραγματικές και ουσιαστικές ανάγκες της καθημερινότητας του.Η τηλεοπτική καμπάνια για την υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Χρήσης, απέσπασε και το Gold Effie στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες / Τεχνολογία / Άλλα Αναλώσιμα. Πέρα των τηλεοπτικών σποτ, η καμπάνια υποστηρίχθηκε από έντυπες καταχωρήσεις, υπαίθρια διαφήμιση, digital επικοινωνία και below the line ενέργειες.Στην κατηγορία Cause Related Marketing & CSR, η Vodafone απέσπασε το βραβείο Silver Effie για την τηλεοπτική καμπάνια του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης, της Τηλεϊατρικής. Η τηλεοπτική καμπάνια της Τηλεϊατρικής επικοινωνεί τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί η τεχνολογία της κινητής επικοινωνίας της Vodafone προς όφελος των κατοίκων απομακρυσμένων περιοχών και να συμβάλει στην παροχή υψηλού επιπέδου ειδικευμένων υπηρεσιών υγείας σε όσους μένουν μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα.Οι τηλεοπτικές καμπάνιες της Vodafone υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Spot JWT.