Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργάνωσε η Vodafone με θέμα «Δημιουργώντας ένα εξαιρετικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών», την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της βράβευσης της Vodafone για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, το οποίο απονεμήθηκε στην ομάδα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της εταιρείας. Το σεμινάριο παρακολούθησαν με ενδιαφέρον στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών από μεγάλες εταιρείες και δημόσιους οργανισμούς της ελληνικής αγοράς. Κατά τη διάρκειά του, συζητήθηκαν οι δράσεις που υλοποίησε η Vodafone, καθώς και οι αποφάσεις που έλαβε η εταιρεία, ώστε να πετύχει την αναγνώριση και επιβράβευση από τους πελάτες της αλλά και την πιστοποίησή της από το Ε.Ι.Ε.Π. Ο κ. Νίκος Αποστολόπουλος, Corporate Customer Operations Manager της Vodafone, παρουσίασε την στρατηγική και το όραμα της εταιρείας στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. «Η Vodafone θέτει πάντοτε ως προτεραιότητα την οικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και τη βέλτιστη εξυπηρέτησή τους», δήλωσε στο τέλος του σεμιναρίου. Η διοργάνωση του σεμιναρίου ήταν μια πρωτοβουλία του Ε.Ι.Ε.Π., που σκοπό είχε την ανταλλαγή εμπειριών, γνώσεων και των καλύτερων πρακτικών στο τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών.