Η Vodafone απέσπασε δυο Βραβεία Effie, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του θεσμού «Βραβεία Effie Hellas 2010». Συγκεκριμένα, στην κατηγορία Λιανεμπόριο/Διανομή/Καταστήματα, βραβείο Effie έλαβε η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια των Καταστημάτων Vodafone, «San-ta δώρα της Vodafone, δεν θα βρεις πουθενά!». Η συγκεκριμένη καμπάνια εκτός από τα τηλεοπτικά σποτ αποτελούνταν επίσης από ραδιοφωνικά μηνύματα, υποστηρικτικό υλικό στα καταστήματα και επιτυχημένες below the line ενέργειες εντός και εκτός καταστημάτων.Στην κατηγορία Εταιρική Επικοινωνία, η Vodafone έλαβε βραβείο Effie για τη φρέσκια, δημιουργική και με έντονο το ελληνικό στοιχείο καμπάνια για την Κάλυψη Δικτύου, η οποία τονίζει τη δύναμη της επικοινωνίας και ενώνει τους ανθρώπους κάτω από το δίκτυο της Vodafone. Πέρα των τηλεοπτικών σποτ, η καμπάνια υποστηρίχθηκε από έντυπες καταχωρήσεις, υπαίθρια διαφήμιση και below the line ενέργειες.Τα Βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί, τόσο από τις εταιρίες επικοινωνίας και τους διαφημιζόμενους, όσο και από όσους συμβάλλουν σε μια εκστρατεία επικοινωνίας, ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας, βραβεύοντας τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά, στόχους μάρκετινγκ και επικοινωνίας.