Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Η νέα φιλοσοφία των καταστημάτων Vodafone εστιάζει στις εξελιγμένες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού

Αρχική
Digital Press Office
Δελτία Τύπου
Η νέα φιλοσοφία των καταστημάτων Vodafone εστιάζει στις εξελιγμένες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
Δελτίο τύπου
Η νέα φιλοσοφία των καταστημάτων Vodafone εστιάζει στις εξελιγμένες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
25/04/2007

Η Vodafone, παρουσίασε το νέο, πρωτοποριακό, μοντέλο καταστημάτων της, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της να προσφέρει πάντα στους πελάτες της κορυφαίες υπηρεσίες. Η Vodafone Ελλάδας, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις ανάγκες των πελατών της, ανέλαβε την πρωτοβουλία για την ανάπτυξη του νέου μοντέλου καταστημάτων λιανικής αγοράς. Το 2004, σε συνεργασία με τον όμιλο της Vodafone, προχώρησε στη διενέργεια ερευνών προκειμένου να εντοπίσει τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στην αγορά. Οι έρευνες έδειξαν ότι η συμπεριφορά του καταναλωτή έχει αλλάξει, καθώς: α) είναι πλέον πιο απαιτητικός, β) θέλει να αγοράζει περισσότερο εμπειρίες απ’ ότι προϊόντα, γ) έλκεται από τα καταστήματα με αισθητική, δ) ζει την εμπειρία του περιβάλλοντος. Τα αποτελέσματα των ερευνών οδήγησαν στη διαμόρφωση του νέου προσώπου των καταστημάτων της Vodafone, τα οποία χαρακτηρίζονται από μοντέρνα αισθητική, οικείο περιβάλλον και εργονομικό τρόπο παρουσίασης συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας. Τα ήδη ανακαινισμένα καταστήματα αυτή τη στιγμή φτάνουν τα 100, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να ολοκληρωθεί η ανακαίνιση του συνόλου της αλυσίδας των καταστημάτων μέχρι το Σεπτέμβριο του 2007. Το συνολικό ύψος επένδυσης για την ανανέωση των καταστημάτων φτάνει τα 25.000.000 €. Σήμερα, η συμμετοχή των καταστημάτων της Vodafone στις νέες συνδέσεις συμβολαίου αγγίζει το 85%, ενώ το οικονομικό έτος 2006-2007 στα καταστήματα Vodafone πραγματοποιήθηκαν 12.300.000 συναλλαγές. Στα 360 καταστήματα της Vodafone εργάζονται 1.100 υπάλληλοι, οι οποίοι λαμβάνουν συνεχή εκπαίδευση, 100 ώρες ετησίως ο καθένας, γεγονός που αποδεικνύει εμπράκτως ότι η Vodafone θεωρεί πρώτιστης σημασίας την άρτια και εξειδικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών της. Η νέα φιλοσοφία των καταστημάτων, η οποία ξεκίνησε από την Ελλάδα, αποτελεί πρότυπο και για άλλες χώρες όπου η Vodafone δραστηριοποιείται στο χώρο της λιανικής, όπως η Αγγλία, Γερμανία, Πορτογαλία και Ν. Ζηλανδία. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε: κα Κατερίνα Παπακωνσταντίνου, Corporate Communications Manager, τηλ. 210 6702166, κιν. 6944 800070, φαξ 210 6702376, e-mail: katerina.papakonstantinou@vodafone.com κα Χριστίνα Μορφογένη, Senior Media Relations Coordinator, τηλ. 210 6702365, κιν. 6944 600955, φαξ 210 6702376, e-mail christina.morfogeni@vodafone.com © Όμιλος Vodafone 2007. Η Vodafone και τα λογότυπα Vodafone, αποτελούν εμπορικά σήματα του Ομίλου Vodafone. Ονόματα άλλων προϊόντων και εταιριών που αναφέρονται στο παρόν ενδέχεται να είναι τα εμπορικά σήματα των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους.


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group