Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Η Vodafone κοντά στους συνδρομητές της κατά τη διάρκεια των ακραίων καιρικών φαινομένων των τελευταίων ημερών

Αρχική
Digital Press Office
Δελτία Τύπου
Η Vodafone κοντά στους συνδρομητές της κατά τη διάρκεια των ακραίων καιρικών φαινομένων των τελευταίων ημερών
Δελτίο τύπου
Η Vodafone κοντά στους συνδρομητές της κατά τη διάρκεια των ακραίων καιρικών φαινομένων των τελευταίων ημερών
30/01/2006

Η Vodafone με έντονο το αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συνδρομητές της και πιστή στη δέσμευσή της για παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών ακόμα και κάτω από δυσμενείς συνθήκες, «οχυρώθηκε» κατάλληλα για την επιτυχή αντιμετώπιση των έντονων καιρικών φαινομένων που έπληξαν την Ελλάδα από τις 23 έως τις 26 Ιανουαρίου. Με απώτερο στόχο την εύρυθμη και απρόσκοπτη παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών η εταιρεία ενεργοποίησε το Σχέδιο Αντιμετώπισης Έκτακτων Αναγκών και Απρόβλεπτων Καταστάσεων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκάλεσε η κακοκαιρία, έτσι ώστε οι συνδρομητές της Vodafone να είναι σε επικοινωνία ανά πάσα στιγμή. Τα ειδικά μέτρα που ελήφθησαν λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων, είχαν ως αποτέλεσμα να μην επηρεαστεί η παροχή υπηρεσιών της εταιρείας κατά τη διάρκεια της χιονόπτωσης, καθώς τα όποια προβλήματα, αντιμετωπίστηκαν άμεσα και αποτελεσματικά. Συγκεκριμένα, τα έντονα καιρικά φαινόμενα που έπληξαν ιδιαίτερα την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, περιοχές της βορειοανατολικής και κεντρικής Εύβοιας, την Ελασσόνα Θεσσαλίας και την Ικαρία είχαν ως αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί ο Ειδικός Μηχανισμός για να αντιμετωπιστούν άμεσα τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν. Για το λόγο αυτό επιστρατεύτηκαν από την εταιρεία: α) Ανθρώπινο Δυναμικό συνολικά 50 ατόμων αποτελούμενο από μηχανικούς, βάρδιες επιφυλακής και εξωτερικούς συνεργάτες, οι οποίοι κατέβαλαν υπεράνθρωπες προσπάθειες για την αποκατάσταση των βλαβών κάτω από αντίξοες συνθήκες, β) 7 ειδικά οχήματα μεταξύ των οποίων και 4Χ4 τα οποία εκτέλεσαν εκχιονισμούς, μεταφορά Ανθρώπινου Δυναμικού για αποκαταστάσεις βλαβών, όπου κρίθηκε αναγκαίο, καθώς και δρομολόγια σε περιπτώσεις δύσκολης μετακίνησης, γ) 7 γεννήτριες συνολικής ισχύος 300 KVA, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν σε περιοχές όπου σημειώθηκε διακοπή παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Καθ’ όλη τη διάρκεια της κακοκαιρίας η Vodafone εξασφάλισε άριστη εξυπηρέτηση πελατών, καθώς το 80% των κλήσεων που δέχτηκε από συνδρομητές απαντήθηκε στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα. Οι κλήσεις προς αριθμούς έκτακτης ανάγκης, που απευθύνονταν στην Ελληνική Αστυνομία, το Λιμενικό Σώμα, τον Πανευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112, το Ε.Κ.Α.Β., το Πυροσβεστικό Σώμα και τις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας, αυξήθηκαν κατά 26%. Το 95% των καταστημάτων της Vodafone σε ολόκληρη την Επικράτεια παρέμειναν ανοιχτά. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Δίκτυο Μετάδοσης ανταποκρίθηκε απρόσκοπτα, γεγονός που οφείλεται στον άρτιο σχεδιασμό εφεδρειών και στα επαρκή επίπεδα διαθεσιμότητας Ανθρώπινου Δυναμικού, που προληπτικά εκτέλεσε σειρά αναδρομολογήσεων κρίσιμων γραμμών μετάδοσης. Η ανταπόκριση προς τις ανάγκες των συνδρομητών της Vodafone, απορρέει από τον τρόπο που η εταιρεία έχει προνοήσει να αντιμετωπίζει ανάλογες καταστάσεις. Για το λόγο αυτό έχει συστήσει Μηχανισμό Διαχείρισης Κρίσεων, ο οποίος περιλαμβάνει Ομάδες Διαχείρισης Κρίσεων, Ομάδα Καταγραφής και Αποκατάστασης Ζημιών, Ομάδες Επιφυλακής και Συμβόλαια Υποστήριξης με προμηθευτές/ εξωτερικούς συνεργάτες. Επίσης, έχουν δημιουργηθεί Κέντρα Διαχείρισης Κρίσεων σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ενώ μεταξύ άλλων έχουν καταρτισθεί Σχέδια Αντιμετώπισης και Διαχείρισης Κρίσεων, Σχέδια Επιχειρησιακής Συνέχειας και Ανάκαμψης, ενώ έχουν δημιουργηθεί και Εναλλακτικοί Χώροι Εργασίας. Κύριος συντελεστής όμως της επιτυχίας της εταιρείας ήταν το ανθρώπινο δυναμικό της, το οποίο με ιδιαίτερο ζήλο κατέβαλλε συνεχείς προσπάθειες να κρατήσει σε υψηλά επίπεδα την παροχή υπηρεσιών στα κέντρα εξυπηρέτησης, στα καταστήματα και φτάνοντας σε κάθε σημείο του ελληνικού χώρου που απαίτησε πρόληψη ή επιδιόρθωση δυσλειτουργιών. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε: κα Κατερίνα Παπακωνσταντίνου, Corporate Communications Manager,τηλ. 210 6702166, κιν. 6944 800070, φαξ 210 6702376 κ Γιώργο Παπαδάκη, Senior Media Relations Coordinator, τηλ. 210 6702211, κιν. 6944 800069 , φαξ 210 6702376, e-mail george.papadakis@vodafone.com © Όμιλος Vodafone 2005. Η Vodafone και τα λογότυπα Vodafone, αποτελούν εμπορικά σήματα του Ομίλου Vodafo...


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group