Η Vodafone με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όλους τους συνδρομητές της αλλά και ως προς τους νόμους και το κανονιστικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί γνωστοποιεί, με αφορμή το προσωρινό τεχνικό πρόβλημα της 17/08/2005 που επηρέασε μερίδα συνδρομητών της, τα εξής:· Ως προς όλους τους συνδρομητές με συμβόλαιο, πίστωση του 1/30 της αξίας του μηνιαίου παγίου σύνδεσης,· Ως προς όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας, πίστωση του 1/30 της αξίας των καρτών που ανανέωσαν κατά το τρέχοντα μήνα,Τα ανωτέρω, υπερβαίνουν κατά πολύ όλα αυτά που ορίζονται από τις συμβατικές υποχρεώσεις της Εταιρίας και το κανονιστικό πλαίσιο. Όλες οι πιστώσεις θα έχουν πραγματοποιηθεί, στο σύνολο της πελατειακής βάσης της εταιρίας, το αργότερο έως τις 07/10/2005.Η Vodafone και όλοι οι άνθρωποί της παραμένουν πάντοτε αφοσιωμένοι στην αδιάλειπτη παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους συνδρομητές της.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: κο Δημήτρη Μιχόπουλο, Corporate Affairs Director, τηλ. 210 6702336, κιν. 6944 600070, φαξ 210 6702624, e-mail dimitris.michopoulos@vodafone.com και κο Κώστα Τσολάκη Media Relations Professional, τηλ. 210 6702211, κιν.6944 600140, φαξ 210 6702376, e-mail konstantinos.tsolakis@vodafone.com.