H Vodafone σε συνέχεια της χθεσινής ανακοίνωσής της σχετικά με το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάσθηκε χθες (17/08) και με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωση των συνδρομητών της ανακοινώνει συμπληρωματικά τα εξής:«Αργά χθες το απόγευμα, ημέρα Τετάρτη (17/08) παρουσιάσθηκε τεχνικό πρόβλημα στο δίκτυο της Vodafone με αποτέλεσμα να υπάρξει μερική και περιοδική αδυναμία διεκπεραίωσης κλήσεων σε αριθμό πελατών της εταιρίας.Το τεχνικό αυτό πρόβλημα, εξαιρετικά σπάνιο και απρόβλεπτο, οφείλεται σε αστοχία λογισμικού ενός κεντρικού κόμβου του δικτύου μετάδοσης της εταιρείας στην Παλλήνη. Η εν λόγω αστοχία λογισμικού επηρέασε και τον εφεδρικό κόμβο που διαθέτει η εταιρία στην Παλλήνη, με αποτέλεσμα να μην αποκατασταθεί αυτόματα και άμεσα η λειτουργία της υπηρεσίας, όπως προβλέπεται από το σχεδιασμό του δικτύου. Το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάσθηκε στον κόμβο μετάδοσης οδήγησε σε αδυναμία διεκπεραίωσης κλήσεων σε ορισμένες περιοχές της χώρας. Παρά την αστοχία του εφεδρικού κόμβου και την μη αυτόματη αποκατάσταση, όλοι οι άνθρωποι της εταιρίας κατέβαλαν κάθε προσπάθεια ώστε να πετύχουν στο συντομότερο δυνατό χρόνο τη σταδιακή επαναφορά της υπηρεσίας σε όλο το δίκτυο. Συγκεκριμένα εντός τριών ωρών έγινε η σταδιακή αποκατάσταση της υπηρεσίας στην πλειοψηφία των συνδρομητών που επηρεάστηκαν, ενώ λίγο αργότερα αυτό έγινε στο σύνολο των συνδρομητών. Η Vodafone αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει συγνώμη για το γεγονός. Η Vodafone και όλοι οι άνθρωποί της παραμένουν πάντοτε αφοσιωμένοι στην αδιάλειπτη παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους συνδρομητές της».
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: κο Κώστα Τσολάκη Media Relations Professional, τηλ. 210 6702211, κιν.6944 600140, φαξ 210 6702376, e-mail konstantinos.tsolakis@vodafone.com.