Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Η Vodafone εγκαινιάζει Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφαλάλων Πελατών

Αρχική
Digital Press Office
Δελτία Τύπου
Η Vodafone εγκαινιάζει Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφαλάλων Πελατών
Δελτίο τύπου
Η Vodafone εγκαινιάζει Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφαλάλων Πελατών
05/07/2005

Η Vodafone θεωρώντας υποχρέωσή της να συνεισφέρει στην ισότιμη επικοινωνία όλων των πολιτών και ιδιαίτερα όσων έχουν ειδικές ανάγκες, ανέπτυξε την πρωτοποριακή Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφαλάλων Πελατών, για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, αλαλίας ή κωφαλαλίας. Η υπηρεσία προσφέρεται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας και λειτουργεί σε 24ώρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, ακόμα και όταν ο συνδρομητής βρίσκεται στο εξωτερικό. Όσοι συνδρομητές Vodafone με συμβόλαιο ή καρτοκινητό αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής, αλαλίας ή κωφαλαλίας, μπορούν να έχουν πληροφόρηση για θέματα λογαριασμών, υπηρεσιών, ή όποια άλλη από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρία, αποστέλλοντας γραπτό μήνυμα (SMS) προς την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφάλαλων Πελατών. Το μήνυμα αποστέλλεται στον αριθμό 13830 εφόσον πρόκειται για συνδρομητές συμβολαίου ή στο 1251 αν πρόκειται για χρήστες καρτοκινητής, δηλαδή στους ίδιους αριθμούς που ισχύουν και για τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η τυπική χρέωση είναι €0,03 πλέον ΦΠΑ ανά γραπτό μήνυμα (SMS), ενώ το απαντητικό μήνυμα από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι χωρίς χρέωση. Όσοι συνδρομητές επιθυμούν να εγγραφούν στην συγκεκριμένη υπηρεσία, μπορούν να επισκεφθούν ένα οποιοδήποτε κατάστημα της Αλυσίδας Καταστημάτων Vodafone, προσκομίζοντας την πρωτότυπη βεβαίωση Πρωτοβάθμιας Υπηρεσιακής Υγειoνομικής Επιτροπής μαζί με την αστυνομική ταυτότητα τους (δικαιούχοι του Νόμου 2963 άρθρο 47 2001). Σε περίπτωση που ζητηθεί εξυπηρέτηση μέσω τρίτου πρόσώπου, το συγκεκριμένο πρόσωπο μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone (13830 για συνδρομητές συμβολαίου ή 1251 για χρήστες καρτοκινητής), και θα πρέπει να χορηγήσει τόσο τα δικά του πλήρη στοιχεία, όσο και τα στοιχεία του συνδρομητή για λογαριασμό του οποίου έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία, προκειμένου να εξυπηρετηθεί. Τέλος, η συγκεκριμένη υπηρεσία διατίθεται αυτόματα σε όλους τους πελάτες που είναι εγγεγραμμένοι στο, ειδικά σχεδιασμένο για άτομα με ειδικές ανάγκες, οικονομικό πρόγραμμα Vodafone Special. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: κα Κατερίνα Γκαγκάκη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Vodafone, τηλ. 210 6702166, φαξ 210 6702376, e-mail: katerina.gagaki@vodafone.com © Όμιλος Vodafone 2005. Η Vodafone και τα λογότυπα Vodafone, αποτελούν εμπορικά σήματα του Ομίλου Vodafone. Ονόματα άλλων προϊόντων και εταιριών που αναφέρονται στο παρόν ενδέχεται να είναι τα εμπορικά σήματα των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους.


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group