Ενημέρωση υπόλοιπου δωρεάν χρόνου ομιλίας, μεταφορά δωρεάν χρόνου στον επόμενο μήνα και μείωση στα πάγια του πρώτου έτους σύνδεσης! Η Vodafone πρωτοπορώντας ακόμα μια φορά στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας, προσφέρει στους συνδρομητές της μοναδικό συνδυασμό δυνατοτήτων, που αφορούν την ενημέρωση για το υπόλοιπο δωρεάν χρόνο ομιλίας τους και τη μεταφορά του χρόνου που δεν έχει χρησιμοποιηθεί στον επόμενο μήνα. Οι παραπάνω υπηρεσίες παρέχονται σε όλους τους συνδρομητές συμβολαίου της εταιρίας, που χρησιμοποιούν κάποιο πρόγραμμα χρήσης με ενσωματωμένο δωρεάν χρόνο ομιλίας. Για τους νέους συνδρομητές και για τους συνδρομητές που διανύουν το πρώτο έτος συμβολαίου με την εταιρία, η Vodafone προσφέρει τις παραπάνω υπηρεσίες με νέα μειωμένα πάγια! Ενημέρωση για υπόλοιπο δωρεάν λεπτών ομιλίας Συγκεκριμένα, οι συνδρομητές συμβολαίου της Vodafone (εξαιρούνται οι εταιρικοί πελάτες), παλιοί και νέοι, που έχουν επιλέξει κάποιο από τα προγράμματα της εταιρίας με ενσωματωμένα δωρεάν λεπτά ομιλίας, θα μπορούν πλέον άμεσα και με απλούστατες διαδικασίες να πληροφορούνται για το υπόλοιπο δωρεάν χρόνο ομιλίας που έχουν στη διάθεσή τους για κατανάλωση μέχρι το τέλος του μήνα. Με τον τρόπο αυτό, οι συνδρομητές της Vodafone ενημερώνονται για το αν καταναλώνουν το σύνολο των δωρεάν λεπτών ομιλίας που παρέχονται σύμφωνα με το πρόγραμμα χρήσης που έχουν επιλέξει. Ταυτόχρονα, έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν καλύτερο έλεγχο στον μηνιαίο λογαριασμό τους, γνωρίζοντας κάθε στιγμή αν έχουν αξιοποιήσει το χρόνο ομιλίας που δικαιούνται να καταναλώσουν. Προκειμένου να ενημερωθεί κανείς για το υπόλοιπο δωρεάν χρόνο ομιλίας του, αποστέλλει κενό γραπτό μήνυμα (SMS) στο 1284 και στη συνέχεια λαμβάνει SMS από τη Vodafone με το διαθέσιμο χρόνο δωρεάν εθνικών κλήσεων μέχρι το τέλος του ημερολογιακού μήνα (η αποστολή και λήψη του SMS είναι χωρίς χρέωση) . Μεταφορά δωρεάν χρόνου στον επόμενο μήνα Και αν κάποιο μήνα ο συνδρομητής δεν προλάβει να καταναλώσει το μηνιαίο δωρεάν χρόνο του, η Vodafone του δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς του υπόλοιπου δωρεάν χρόνου στον επόμενο μήνα. (Στην περίπτωση που ο συνδρομητής δεν χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο δωρεάν χρόνο ομιλίας στον αμέσως επόμενο μήνα, ο δωρεάν χρόνος ακυρώνεται) Οι συνδρομητές με συμβόλαιο με ενσωματωμένο δωρεάν χρόνο ομιλίας (εξαιρούνται οι εταιρικοί πελάτες και τα μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα χρήσης), που επιθυμούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα μεταφοράς υπολοίπου, θα πρέπει να καλέσουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone στο 13830 (Χρέωση: 0,10 € / κλήση) και να ζητήσουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Νέα χαμηλότερα πάγια Η Vodafone προσφέρει νέα χαμηλότερα πάγια σε όλους τους νέους συνδρομητές καθώς και στους συνδρομητές που διανύουν το πρώτο έτος του συμβολαίου τους με την εταιρία. Tα νέα μειωμένα πάγια αφορούν το πρώτο έτος συνδρομής στα ακόλουθα προγράμματα χρήσης της Vodafone :
Πρόγραμμα ΧρήσηςΜηνιαίο πάγιο 1ου έτουςVodafone 60 14,50 €Vodafone 12018,50 €Vodafone 18026,00 €Vodafone 24029,50 €Vodafone 42051,50 €Vodafone 50059,00€Vodafone 60070,50 €Vodafone 72081,50 €Από τις συγκεκριμένες μειώσεις μπορούν να επωφεληθούν όλοι οι συνδρομητές της εταιρίας που διανύουν το πρώτο έτος της συνδρομής τους, ενώ η μεταφορά τους στα οικονομικότερα πάγια γίνεται αυτόματα. Τόσο η ενημέρωση για το υπόλοιπο του δωρεάν χρόνου ομιλίας, όσο και η μεταφορά υπολοίπου που δεν χρησιμοποιήθηκε στον αμέσως επόμενο μήνα και τα νέα μειωμένα πάγια, αποτελούν στοιχεία της πελατοκεντρικής στρατηγικής της Vodafone που εστιάζει στην παροχή υπηρεσιών υψηλής αξίας στις πλέον ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς. Η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στο σύνολο της πελατειακής της βάσης, αποτελεί βασικό στόχο της Vodafone και προς την κατεύθυνση αυτή κινείται η εμπορική της πολιτική. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε: κα Κατερίνα Γκαγκάκη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Vodafone,...