Ο κος Δημήτρης Μιχόπουλος, Corporate Affairs Director της Vodafone, κατά τη διάρκεια ημερίδας, που οργάνωσε το Ελληνοβρετανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, παρουσίασε την επικοινωνιακή στρατηγική της Vodafone στο χώρο του Ελληνικού Ποδοσφαίρου «Η Σύγχρονη Επικοινωνία στο Σύγχρονο Ποδόσφαιρο», ήταν το θέμα της παρουσίασης του κου Δημήτρη Μιχόπουλου, Corporate Affairs Director της Vodafone στην Ελλάδα, στο πλαίσιο ημερίδας που οργανώθηκε σήμερα από το Ελληνοβρετανικό Εμπορικό Επιμελητήριο σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με την υποστήριξη της Vodafone. Θέμα της ημερίδας ήταν «Ο Ελληνικός Αθλητισμός στη Μεταολυμπιακή Περίοδο: Καλύτερο Ποδόσφαιρο». Στην ημερίδα μίλησαν κορυφαίοι εκπρόσωποι του Ελληνικού Ποδοσφαίρου, καθώς επίσης και Βρετανοί επιστήμονες και ειδικοί που έχουν ασχοληθεί στο πρόσφατο παρελθόν με την αντιμετώπιση της βίας στα Βρετανικά γήπεδα. Ο κος Μιχόπουλος στην αρχή της ομιλίας του σημείωσε ότι: «Το αίτημα ‘Καλύτερο Ποδόσφαιρο για Όλους’ είναι το ζητούμενο της εποχής μας. Η τεράστια επιτυχία της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου το περασμένο καλοκαίρι στα γήπεδα της Πορτογαλίας τοποθέτησε το ελληνικό ποδόσφαιρο σε νέες βάσεις και έθεσε πιο ψηλά τον πήχη των μελλοντικών προσπαθειών όλων όσων εμπλέκονται στο συγκεκριμένο χώρο». Μιλώντας για την σχέση της Vodafone με το ποδόσφαιρο εξήγησε ότι η παρουσία της εταιρίας στο συγκεκριμένο χώρο είναι μακροχρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο και αποτελεί στρατηγική επιλογή της. «Η Vodafone αποτελεί μια από τις πρώτες εταιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο που επένδυσαν δυναμικά και ουσιαστικά στο ποδόσφαιρο, αντιμετωπίζοντάς το ως επικοινωνιακό εργαλείο και εργαλείο Marketing. Παράδειγμα της εν λόγω στρατηγικής είναι η χορηγία του Ομίλου στην ομάδα της Manchester United. Στην Ελλάδα η πρώτη επαφή της εταιρίας με το ελληνικό ποδόσφαιρο ήταν μέσω της χορηγίας της στον Ολυμπιακό, η οποία αποτελεί και τη μακροβιότερη χορηγία στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Παράλληλα την τελευταία τετραετία η Vodafone αποτελεί έναν από τους βασικούς υποστηρικτές του ΠΑΟΚ. Η χορηγία της Vodafone στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου ήταν φυσικό επόμενο και αποτέλεσμα στρατηγικής απόφασης, προκειμένου να επιτευχθεί η δυναμικότερη παρουσία και υποστήριξη εταιρίας που δραστηριοποιείται στη χώρα μας προς το ελληνικό ποδόσφαιρο. Η συγκεκριμένη ενέργεια δεν είχε ως μοναδικό και απώτερο στόχο αποκλειστικά την προβολή του χορηγού, αλλά – αντίθετα- την ουσιαστική υποστήριξη της συμμετοχής της Εθνικής Ομάδας σε μία τόσο σημαντική διοργάνωση, όπως ήταν το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.» Σε άλλο σημείο της παρουσίασης του ο κος Μιχόπουλος τόνισε: «Θέλαμε να μοιραστούμε την υπερηφάνεια της συμμετοχής της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου στο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό ραντεβού της Ευρώπης με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου επικοινωνιακού προγράμματος άμεσης και έμμεσης προβολής με πολλαπλούς αποδέκτες: Καταναλωτικό κοινό, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, εταιρικούς πελάτες και εργαζομένους της εταιρίας». Η αρμονική σύνδεση των προϊόντων και υπηρεσιών της Vodafone με τους πραγματικούς πρωταγωνιστές της Εθνικής Ομάδας (παίκτες και τεχνική ηγεσία) ήταν το μυστικό της επιτυχίας για την επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρίας. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε η πρώτη διαφημιστική καμπάνια κύρους, που έγινε ποτέ για την Εθνική Ομάδα, με πρωταγωνιστές τον προπονητή Ότο Ρεχάγκελ και 5 από τους πλέον αναγνωρίσιμους παίκτες της Εθνικής. Η αποδοχή της συγκεκριμένης καμπάνιας από το κοινό είχε ως αποτέλεσμα την ταύτιση του ονόματος της Vodafone με την Εθνική Ομάδα πολύ πριν τη συμμετοχή της στην τελική φάση του Euro 2004. Οι ξεχωριστές επικοινωνιακές ενέργειες, που υλοποίησε η Vodafone στο πλαίσιο της συγκεκριμένης χορηγίας, ξεπέρασαν τα όρια του όρου των Δημοσίων Σχέσεων με αποτέλεσμα να γίνουν πρώτο θέμα στα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ο κος Μιχόπουλος συμπλήρωσε ότι η χορηγία της Vodafone στην Εθνική Ομάδα: · ?νοιξε νέους δρόμους στον τομέα της εμπορικής εκμετάλλευσης παρόμοιων χορηγιών · Προ...