Ακόμη μια πρωτιά κατέκτησε η Vodafone, καθώς η Αλυσίδα Καταστημάτων της πιστοποιήθηκε για «την πώληση, τη διαχείρηση πώλησης και την εξυπηρέτηση των πελατών μετά την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών κινητής επικοινωνίας και πρόσβασης διαδικτύου», σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2000 από τον Ελληνικό Οργανισμό Τυποποίησης (ΕΛΟΤ). Η πιστοποίηση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική και αποδίδεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε αλυσίδα καταστημάτων λιανικής πώλησης. Το γεγονός αυτό λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς για την επίτευξη της πιστοποίησης η Vodafone έπρεπε να διασφαλίσει ότι όλα τα σημεία πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα παρέχουν το ίδιο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, ακολουθώντας κοινές διαδικασίες, εφαρμόζοντας πελατοκεντρικές πρακτικές. Η Αλυσίδα Καταστημάτων της Vodafone αποτελεί ένα δυναμικό μείγμα από Έλληνες επιχειρηματίες, που συνδέονται με την εταιρία με σχέση διακαιοπαροχής (franchise) και ιδιόκτητα καταστήματα. Η πιστοποίηση αυτή έρχεται να επισφραγίσει την αποτελεσματικά δομημένη σχέση ανάμεσα στην εταιρία και τους επιχειρηματίες που δέχθηκαν να υιοθετήσουν το όραμά της, τις αξίες και τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας και δεσμεύτηκαν σε μια κοινή επιτυχημένη πορεία. Για την πληρέστερη δυνατή εικόνα της Αλυσίδας Καταστημάτων της Vodafone, η επιθεώρηση του ΕΛΟΤ συμπεριέλαβε μεγάλο αριθμό καταστημάτων σε αντιπροσωπευτικές περιοχές της Ελλάδας. Στο πλαίσιο της συνεχούς και συστηματικής αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχονται από την Vodafone- Panafon, πρόκειται να ακολουθήσουν επιθεωρήσεις που σταδιακά θα καλύψουν όλα τα καταστήματα της Αλυσίδας. Οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους στηρίχθηκε η πιστοποίηση ήταν η άμεση και πλήρης εξυπηρέτηση του πελάτη, η διαχείριση αιτημάτων από τα καταστήματα, η ενημέρωση και επικοινωνία ανάμεσα στις κεντρικές υπηρεσίες της εταιρίας και τα καταστήματα, η γνώση και μέτρηση των ποιοτικών και ποσοστικών στόχων και διαδικασιών, η παραγγελιοληψία και τιμολόγηση, καθώς και η γενικότερη εικόνα των καταστημάτων. Με την πιστοποίηση αυτή δεσμεύτηκε τόσο ο κάθε συνεργάτης χωριστά όσο και η Αλυσίδα Καταστημάτων της Vodafone ως σύνολο, ότι σύμφωνα με τα διεθνή δεδομένα:Τηρεί τις υποσχέσεις της απέναντι στους πελάτες με τρόπο συστηματικό και συνεπή. Εγγυάται στους πελάτες της την προσφορά σταθερού υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης και υπηρεσιών. «Ακούει» τις ανάγκες των πελατών της, τις μελετά και προσαρμόζεται ανάλογα. Βελτιώνεται με τρόπο συνεχή και αποτελεσματικό. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι η συγκεκριμένη πιστοποίηση δεν αποτελεί μεμονωμένη επιβράβευση της Vodafone για την ποιότητα των υπηρεσιών της, αλλά αντιθέτως, εντάσσεται σε μια σειρά πιστοποιήσεων, που έχει λάβει η εταιρία μέσα στο πλαίσιο του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης, το οποίο περιλαμβάνει, εκτός από το ISO 9001:2000, το ISO 14001 για τη Διαχείρηση Περιβάλλοντος, το πιστοποιητικό κατά OHSAS 18001 για Υγιεινή & Ασφάλεια στους χώρους εργασίας και το πιστοποιητικό κατά BS 7799 για την ασφάλεια Δεδομένων & Πληροφοριών. Το σύνολο των πιστοποιήσεων που έχει λάβει κατά καιρούς η Vodafone, αποτελούν έμπρακτη απόδειξη της πελατοκεντρικής στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρία, η οποία έχει ως στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της. ?λλωστε, οι διεθνείς αυτές διακρίσεις αποτελούν την ειδοποιό διαφορά της Vodafone-Panafon σε σχέση με το σύνολο της ελληνικής αγοράς και την τοποθετούν πολύ ψηλά στη συνείδηση των πελατών της.