Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ VODAFONE ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΕΓΟΝΟΣΠρόσφατα άρχισε να προβάλλεται και στην ελληνική τηλεόραση η νέα διαφημιστική καμπάνια της Vodafone, που εξελίσσεται παράλληλα σε 12 χώρες. Στόχος της καμπάνιας, μέσα από το μήνυμα “How are you ?”, είναι να δημιουργήσει ένα brand αναγνωρίσιμο σε ολόκληρη την υφήλιο και να φέρει πιο κοντά όλους τους πελάτες της Vodafone. Τα γυρίσματα του τηλεοπτικού spot πραγματοποιήθηκαν σε τέσσερις χώρες, προκειμένου να αναδειχθεί το «διεθνές» στοιχείο της εταιρίας και να συμπεριληφθούν οι ιδιαιτερότητες των χωρών που αποτελούν μέλη του παγκόσμιου αυτού Οργανισμού. Πρόκειται για ένα νεανικό, πολυποίκιλο σε σκηνές, spot που επενδύεται μουσικά από το τραγούδι “Bohemian like you” του συγκροτήματος των “The Dandy Warhols”. Το “How Are You ?” δεν αποτελεί απλά μια διαφημιστική ερώτηση. Χρήζει απάντησης από τον καταναλωτή, τον εμπλέκει σε μια αμφίδρομη σχέση με την εταιρία κινητής τηλεφωνίας που έχει επιλέξει, χτίζει σχέση εμπιστοσύνης. Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας καμπάνιας, ο Global Brand Director της Vodafone, David Haines δήλωσε: « Αυτή καμπάνια είναι ένα σημαντικό βήμα προς την καθιέρωση του brand της Vodafone παγκοσμίως. Η Vodafone αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρία κινητής τηλεφωνίας στον κόσμο και η καμπάνια δείχνει το ‘φιλικό’ και ‘ζεστό’ πρόσωπό της μέσα από σκηνές καθημερινότητας ανθρώπων από διάφορες χώρες ». Η προσαρμογή της καμπάνιας στα ελληνικά δεδομένα, χωρίς να αλλοιώνεται στο ελάχιστο η αρχική ιδέα, έχει ως στόχο την ανάδειξη της στενής σχέσης που υπάρχει πλέον μεταξύ της Panafon Vodafone και της μητρικής εταιρίας Vodafone, καθώς και τη δυναμική εισαγωγή του brand της Vodafone στην ελληνική αγορά. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε: Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Panafon Vodafone : Κα. Kατερίνα Γκαγκάκη, τηλ. 6160166