Mε μια εξαιρετικά σημαντική διάκριση σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο τιμήθηκε πρόσφατα η Panafon-Vodafone από το ΕFQM (Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για τη Διοίκηση Ποιότητας). Το EFQM είναι ο επίσημος φορέας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που στοχεύει τόσο στη διάδοση και προώθηση των θεμάτων ποιότητας όσο και στην αξιολόγηση και αναγνώριση των καλύτερων εταιρειών στην Ευρώπη. H Panafon-Vodafone είναι μια από τις δέκα εταιρίες πανευρωπαϊκά, η μοναδική στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και η πρώτη Ελληνική εταιρεία που έλαβε τη διάκριση "Achievement in Excellence".Η συμμετοχή της Panafon-Vodafone στον διαγωνισμό του Αchievement Scheme, περιελάμβανε αξιολόγηση της εταιρείας σε 9 διαφορετικούς τομείς που καλύπτουν πλήρως το σύγχρονο επιχειρηματικό γίγνεσθαι: Ηγεσία, Πολιτική & Στρατηγική, Ανθρώπινο Δυναμικό, Συνεργασίες, Πόροι & Αποτελέσματα που επιτυγχάνει η εταιρεία για την ικανοποίηση των Εργαζομένων, των Πελατών και του Κοινωνικού συνόλου. Η επίτευξη αυτής της τιμητικής διάκρισης αποτελεί αποτέλεσμα της μακροχρόνιας και συστηματικής προσέγγισης και δέσμευσης της εταιρείας σε ζητήματα Ποιότητας καθώς και του ζήλου των εργαζομένων του ομίλου Panafon-Vodafone. Με γνώμονα τη συνεχή αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών και προϊόντων και προσανατολισμό την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της η εταιρεία : έχει αναπτύξει από το 1995 ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ενσωματώνοντας πρακτικές που καλύπτουν θέματα Περιβάλλοντος, Υγιεινής & Ασφάλειας των εργαζομένων της, καθώς και της Ασφάλειας Δεδομένων & Πληροφοριών που διαχειρίζεται, εξάγει διεθνώς την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει στους παραπάνω τομείς σε εταιρείες στον χώρο των τηλεπικοινωνιών (όπως η Mobilrom στην Ρουμανία και η Globtel στην Slovakia). Η πανευρωπαϊκή αυτή διάκριση, πέρα από τιμή, αποτελεί πρόκληση και ευκαιρία για την εταιρεία για περαιτέρω βελτίωση και ανάπτυξη των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της.