Η Panafon, η πρώτη εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, βρίσκεται για άλλη μία φορά κοντά στους συνανθρώπους μας με ιδιαίτερες ανάγκες, αποδεικνύοντας ότι εκτός από υγιής και κερδοφόρος επιχείρηση είναι μία εταιρία που διαθέτει και ανθρώπινο πρόσωπο.Με αφορμή τη συμπλήρωση δύο εκατομμυρίων πελατών, η Panafon προσφέρει στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Κωφών δύο εκατομμύρια δωρεάν γραπτά μηνύματα (SMS) που θα κατανεμηθούν στα μέλη της. Η προσφορά αυτή αναμένεται ότι θα βοηθήσει σημαντικά την επικοινωνία των μελών αυτής της ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας και εντάσσεται στη φιλοσοφία της Panafon, ότι στην επικοινωνία δεν υπάρχουν αποκλεισμοί και περιορισμοί. Για την προβολή αυτού του σκοπού η Panafon προχώρησε στη δημιουργία ενός τηλεοπτικού spot το οποίο, με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα των ανθρώπων με προβλήματα ακοής τονίζει την ανάγκη τους για επικοινωνία και κοινωνική συμμετοχή. Το spot θα αρχίσει να προβάλλεται στην τηλεόραση από αύριο, Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου.Η Panafon έχει στο ενεργητικό της πλούσιο χορηγικό έργο στους τομείς του αθλητισμού και του πολιτισμού καθώς και πολύπλευρη κοινωνική δραστηριότητα, μέσα από την ενίσχυση φορέων, ομάδων και φυσικών προσώπων που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα. Η εταιρία θα συνεχίσει και στο μέλλον την πολιτική της κοινωνικής προσφοράς, που άλλωστε αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της φιλοσοφίας που την χαρακτηρίζει. Με την ευκαιρία της κοινωνικής προσφοράς της PANAFON, κατά τη διάρκεια σχετικής Συνέντευξης Τύπου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της PANAFON κ. Γιώργος Κορωνιάς μεταξύ άλλων τόνισε τα εξής: "Η αξία της προσφοράς - μικρή ή μεγάλη - δεν έχει σημασία. Εκείνο που έχει σημασία είναι η ευαισθητοποίηση και η αφύπνιση αισθημάτων φιλαλληλίας από όλους μας. Iσως υπάρξει η ένσταση: Γιατί δημοσιοποιείται μια ενέργεια σαν αυτή; Για έναν και μόνο λόγο. Γιατί αυτή η ενέργεια, δεν είναι μια πράξη φιλανθρωπίας. Καμία επιχείρηση δεν έχει ως στόχο της την φιλανθρωπία. Η ενέργεια της PANAFON, είναι η έκφραση της ευγνωμοσύνης της σε μια ομάδα ανθρώπων που με τα εκφραστικά τους μέσα ανήγαγαν σε Τέχνη και δώσανε ουσιαστικό περιεχόμενο, στο αντικείμενο της δραστηριότητάς της: Την επικοινωνία! Τους ευχαριστούμε. Κι αυτό το "ευχαριστώ" είναι που θέλουμε να δημοσιοποιήσουμε".