Η PANAFON SERVICES, θυγατρική της PANAFON, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την KSCL, το διεθνή παροχέα τηλεπικοινωνιακών επιχειρηματικών λύσεων. Στόχος είναι η προσφορά υπηρεσιών τιμολόγησης στην νεοσύστατη εταιρία τηλεπικοινωνιών Vodafone Ουγγαρίας. Με την συνεργασία αυτή θα δημιουργηθεί για την Vodafone Ουγγαρίας ένα ολοκληρωμένο σύστημα τιμολόγησης το οποίο θα στηρίζεται στο συνδυασμό της εμπειρίας της PANAFON SERVICES σε θέματα τεχνολογίας, τεχνογνωσίας και εξυπηρέτησης πελατών, με την εμπειρία της ΚSCL σε θέματα σύγκλισης τιμολόγησης, διαχείρισης και συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, η Vodafone Ουγγαρίας επέλεξε το σύστημα υπηρεσιών τιμολόγησης της Panafon Services, με το οποίο εξασφάλισε ολοκλήρωση της εγκατάστασης των νέων υπηρεσιών στο μικρό διάστημα των τριών μηνών. Η επιλογή αυτή έδωσε τη δυνατότητα στη Vodafone Ουγγαρίας να ανταγωνιστεί δυναμικά και επί ίσοις όροις τις ήδη, υπάρχουσες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας της χώρας. Η Vodafone Ουγγαρίας δήλωσε ότι η συγκεκριμένη συνεργασία οδήγησε στην πιο γρήγορη εγκατάσταση συστήματος τιμολόγησης GSM, διεθνώς. Το σύστημα τιμολόγησης της Panafon Services προσφέρει ένα σύνολο επιχειρηματικών προνομίων σε τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς, όπως η Vodafone Ουγγαρίας που περιλαμβάνουν:Τη δυνατότητα να εστιάσουν την προσοχή τους στην επιχειρηματική τους ανάπτυξη, παραχωρώντας τη διαχείριση των υπηρεσιών τιμολόγησης σε ένα εξειδικευμένο οργανισμό. Τη επιλογή να εστιάσουν την προσοχή τους στην υλοποίηση επενδύσεων που αφορούν την επέκταση του δικτύου τους και την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και όχι στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος τιμολόγησης. Τη μείωση του κόστους προσωπικού με το δεδομένο ότι δεν χρειάζεται να δημιουργηθεί και να στελεχωθεί τμήμα, αφού όλη η διαχείριση των αναγκών τιμολόγησης της επιχείρησης, σε όλα τα στάδια, προσφέρεται μέσα από το ολοκληρωμένο συμβόλαιο με την PANAFON SERVISES. Ένα ολοκληρωμένο σύστημα τιμολόγησης και διαδυκτιακής εξυπηρέτησης Πελατών (web-based customer self care, interconnect and bill formatting).Ο κ. Σαμ Ντιούμπερι, Διευθυντής Πληροφορικής της Vodafone Ουγγαρίας, δήλωσε: "Το σύστημα τιμολόγησης της Panafon Services, μας παρέχει άμεσες, υψηλού τεχνολογικού επιπέδου, υπηρεσίες σύγκλισης τιμολόγησης και εξυπηρέτησης πελατών, χωρίς να επιβαρυνόμαστε με άσκοπες ενέργειες. Ουσιαστικά, αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή πληρώνουμε μόνο τις υπηρεσίες τιμολόγησης που χρειαζόμαστε για την άρτια λειτουργία μας, ενώ αργότερα και όσο θα αναπτυσσόμαστε, θα μπορούμε να προσθέτουμε στοιχεία στις δυνατότητες του συστήματος, ανάλογα με τις ανάγκες μας". Η Panafon Services έχει εφαρμόσει, με μεγάλη επιτυχία, ολοκληρωμένες υπηρεσίες τιμολόγησης σε έξι εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα όπως η Panafon Εμπορική ΑΕ, η Unifon AE, η Ράδιο Κορασίδης Telecom AE, η Viafon AE, η Mobitel AE και η Citicom AE. Οι εταιρίες αυτές εξυπηρετούν περισσότερους από 1.700.000 πελάτες. Η KSCL, έχει μία οκταετή εμπειρία στο χώρο της παροχής υπηρεσιών τιμολόγησης, που περιλαμβάνει την εξυπηρέτηση περισσότερων από 20 πελατών, σε 10 χώρες, όπως η Γερμανία, Αγγλία, Ν. Αφρική και Ιαπωνία. Μαζί η Panafon Services και η KSCL στοχεύουν συνδυάζοντας την εμπειρία τους, να δημιουργήσουν και να παρέχουν ένα σύστημα υπηρεσιών τιμολόγησης σε εταιρίες οι οποίες δραστηριοποιούνται ή σκοπεύουν να δραστηριοποιηθούν σε αγορές, όπως αυτές της Ευρώπης, της Μ. Ανατολής, της Ασίας, της Αφρικής. Ο κος Α. Οικονόμου, Εμπορικός και Τεχνικός Διευθυντής της Panafon Services δήλωσε: "Με το σύστημα τιμολόγησης της Panafon Services έχουμε στόχο να αξιοποιήσουμε τις μεγάλες ευκαιρίες που ανοίγονται στην πρόσφατα απελευθερωμένη αγορά των τηλεπικοινωνιών. Στο πλαίσιο αυτό θα εστιάσουμε στην παροχή υπηρεσιών σε εταιρίες που μόλις ξεκινούν τη δραστηριοποίηση τους σ’αυτήν την αγορά, με το δεδομένο ότι αυτές κυρίως μπορούν να ωφεληθούν από μία υπηρεσία που διατίθεται στην αγορά με τη μέθοδο του outsourcing...