Η PANAFON ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ο ηγέτης στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας, ανακοινώνει ότι η συνολική πελατειακή της βάση αυξήθηκε και έφτασε στις 31 Μαρτίου 2000 τους 1.773.000 πελάτες, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 49% σε σχέση με το 1999. Οι νέες συνδέσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2000 ανέρχονται στις 109.665. Οι πελάτες καρτοκινητής τηλεφωνίας "Panafon a la Carte", αντιπροσωπεύουν το 62% της συνολικής πελατειακής βάσης της εταιρίας, προσεγγίζοντας τους 1.100.000 και αποτελούν την πλειοψηφία των νέων συνδέσεων στο τελευταίο τρίμηνο, σύμφωνα και με τις τάσεις που επικρατούν στην Ευρωπαϊκή αγορά. Επιπλέον η Panafon κατά το πρώτο τρίμηνο του 2000, σε συνέχεια της εμπορικής της πολιτικής, που στόχο έχει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της εταιρίας, να επιβραβεύσει την εμπιστοσύνη των συνδρομητών της και να ενθαρρύνει την χρήση, ολοκλήρωσε την μεταφορά των συνδρομητών από παλαιά προγράμματα χρήσης κινητού στα νέα προγράμματα.Παράλληλα η εταιρία προσέφερε ένα επιπλέον προνόμιο στους συνδρομητές της. Αύξησε κατά 25% το δωρεάν χρόνο ομιλίας σε όλα προγράμματα "P" χρήσης κινητού. Το προνόμιο αυτό απευθύνεται σε όλους τους συνδρομητές που έχουν συμπληρώσει, ήδη, ένα χρόνο παραμονής στο δίκτυο της Panafon. Κατά την ίδια περίοδο η Panafon προχώρησε σε μία ακόμα νέα πρωτοβουλία συνδέοντας τα επίπεδα των επιχορηγήσεων με τον χρόνο χρήσης του κινητού τηλεφώνου από κάθε πελάτη. Αυτή η ενέργεια έχει στόχο την ανταμοιβή των πελατών που κάνουν μεγάλη χρήση του κινητού τους και πληρώνουν υψηλούς λογαριασμούς. Οι επιχορηγήσεις, οι οποίες είναι αντίστοιχες της χρήσης κάθε πελάτη, παρέχουν, επίσης τη δυνατότητα στους νέους πελάτες να αγοράσουν πιο ακριβές συσκευές. Η Panafon ανακοίνωσε, ακόμα, την πρωτοποριακή υπηρεσία, FLEET MANAGER που αφορά στην τηλεδιαχείριση εταιρικών οχημάτων στους εταιρικούς της πελάτες, μέσα από τη χρήση της τεχνολογίας GSM, GPS και WAP. Τέλος η Panafon άρχισε να προσφέρει υπηρεσίες e-banking, δίνοντας στους χρήστες Panafon a la Carte την δυνατότητα να ανανεώνουν το χρόνο ομιλίας τους από τα 429 Αυτόματα Τραπεζικά Μηχανήματα (ΑΤΜ) της Τράπεζας Πίστεως, σε όλη την Ελλάδα, χωρίς να αγοράζουν κάρτα συνδιαλέξεων. Η πιο σημαντική εξέλιξη, τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2000, η οποία και αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ηγετικής θέσης της Panafon, ήταν η ανακοίνωση της δυναμικής και ουσιαστικής τοποθέτησης της εταιρίας στο χώρο του Διαδικτύου, τόσο με την Πύλη Pan.gr όσο και με την υπηρεσία Panafonet. Η εμπορική λειτουργία των υπηρεσιών που προσφέρει η Panafon στο Διαδίκτυο ξεκινάει το Απρίλιο του 2000.Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνείστε: Group Investor Relations: κ. Γ. Στεφανόπουλο, τηλ. 6160061