Please ensure Javascript is enabled for purposes ofwebsite accessibility

Oι Εταιρείες Κινητής Τηλεφωνίας Ενημερώνουν τους Συνδρομητές του

Αρχική
Digital Press Office
Δελτία Τύπου
Oι Εταιρείες Κινητής Τηλεφωνίας Ενημερώνουν τους Συνδρομητές του
Δελτίο τύπου
Oι Εταιρείες Κινητής Τηλεφωνίας Ενημερώνουν τους Συνδρομητές του
23/12/1999

Λίγες μέρες πριν την έλευση της νέας χιλιετίας, οι τρείς εταιρίες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, επιθυμούν να ενημερώσουν τους συνδρομητές τους για τα μέτρα που έχουν λάβει για την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που πιθανώς να προκύψουν από τον "ιό του 2000" καθώς επίσης και για τα αίτια που ενίοτε προκαλούν συμφόρηση στα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα. Οσον αφορά την αντιμετώπιση του "ιού του 2000", και οι τρείς εταιρίες κινητής τηλεφωνίας έχουν λάβει τα απαραίτητα μέτρα και έχουν διενεργήσει όλες τις απαραίτητες δοκιμές για τη συμβατότητα των συστημάτων τους με τη νέα χιλιετία. Και στις τρείς εταιρίες, οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν με επιτυχία, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι είναι κατάλληλα προετοιμασμένες για να μεταβούν στη νέα χιλιετία με στόχο η 1η Ιανουαρίου 2000 να είναι μια μέρα σαν όλες τις άλλες στην εξυπηρέτηση των συνδρομητών. Οι τρείς εταιρίες κινητής τηλεφωνίας επιθυμούν επίσης να ενημερώσουν τους συνδρομητές τους ότι, την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς , με την είσοδο του νέου έτους, αναμένεται να αυξηθεί σε υπερβολικό βαθμό ο αριθμός των ταυτόχρονων κλήσεων από συνδρομητές και των τριών δικτύων. Είναι, λοιπόν, λογικό να προκύψουν κάποιες δυσχέρειες στην πραγματοποίηση των κλήσεων οι οποίες θα οφείλονται σττην υπερζήτηση που προκαλεί συμφόρηση σε όλα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα κάθε είδους δίκτυα, τηλεπικοινωνιακά, οδικά, ύδρευσης ή ηλεκτρικά, σχεδιάζονται βάσει διεθνών προδιαγραφών και πάντα με στόχο την υπερκάλυψη ως ένα βαθμό της προβλεπόμενης κίνησης σε ώρες αιχμής. Σε περίπτωση που αυτά τα δίκτυα κληθούν να εξυπηρετήσουν πολλαπλάσια κίνηση αυτής για την οποία έχουν σχεδιαστεί, δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν, με αποτέλεσμα να προκαλείται συμφόρηση ή μη εξυπηρέτηση του πελάτη.Ηδη η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων έχει θεσπίσει μέτρα τα οποία οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας καθώς και ο ΟΤΕ πρέπει να ακολουθούν, προκειμένου να επιτυγχάνεται η όσο το δυνατό ταχύτερη ομαλοποίηση της λειτουργίας των δικτύων τους σε περίπτωση συμφόρησης. Ωστόσο και οι συνδρομητές των εταιρειών είναι χρήσιμο να γνωρίζουν ότι μπορούν από την πλευρά τους να συμβάλουν αποφασιστικά στην κατά το δυνατό ομαλή λειτουργία των δικτύων τηρώντας κάποιους άλλους κανόνες κατά την πραγματοποίηση των κλήσεων. Προς την κατεύθυνση αυτή και ενόψει των εορτών και της μετάβασης στη νέα χιλιετία όπου οι κλήσεις αναμένεται να αυξηθούν σε μεγάλο βαθμό, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ενημερώνουν τους χρήστες για τα παρακάτω:Εκτός από τον καθιερωμένο τρόπο κλήσης μέσω του κινητού τηλεφώνου είναι δυνατό, εναλλακτικά, να επικοινωνήσει κανείς με σύντομα γραπτά μηνύματα. Σε περίπτωση που υπάρξει, για οποιοδήποτε λόγο τηλεφωνική συμφόρηση, καλό θα είναι να περιορίζεται στο ελάχιστο δυνατό ο χρόνος της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Ετσι θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν και άλλοι συνδρομητές. Όταν κάποιο δίκτυο παρουσιάζει συμφόρηση, δεν θα πρέπει να επαναλαμβάνονται συνεχώς οι προσπάθειες για επίτευξη σύνδεσης. Γιατί τότε, αντί του επιθυμητού αποτελέσματος, προκαλείται μεγαλύτερη συμφόρηση. Θα είναι σκόπιμο, αλλά κυρίως πολύ πιο αποτελεσματικό, εάν η προσπάθεια σύνδεσης επαναληφθεί λίγο αργότερα.Με τη συμβολή όλων και την κατάλληλη προετοιμασία των εταιριών και των οργανισμών που συνθέτουν το συνολικό "τηλεπικοινωνιακό περιβάλλον" και τους λοιπούς οργανισμούς που συμβάλλουν στην υποδομή του, είμαστε σίγουροι ότι το πέρασμα στη νέα χιλιετία θα γίνει ομαλά και θα φέρει σε όλους αισιόδοξα μηνύματα.


Μοιράσου το στα Social
Χρήσιμα Links

Όλα τα Δελτία Τύπου



Ίδρυμα Vodafone
My VodafoneSite mapΌροι χρήσηςΕνημέρωση μετόχων
©2024 Vodafone Group